וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: נבחרת ישראל יוצאת לאליפות העולם

8.7.2013 / 13:49

7 ספורטאים ייצגו את ישראל החל מה-15 ליולי בתחרות הגדולה של השנה שתתקיים במקסיקו: "מקווים לחזור עם מדליות"

נבחרת ישראל בטאקוונדו תצא לקראת סוף השבוע הקרוב לאליפות העולם, שתתקיים ב-15 ביולי בעיר פואבלה שבמקסיקו. את הנבחרת ייצגו 7 ספורטאים ממועדונים שונים, כאשר הבולטים ביותר והמועמדים לזכייה אפשרית במדליה הם ספורטאי מועדון 'עצמה אחי יהודה'. מדובר בבת אל גטרר, (אלופת אירופה 2010, עד 57 ק"ג), אילן ברגינסקי (ארד באליפות אירופה 2012, עד 68 ק"ג) ומוטי לוגסי (ארד באליפות אירופה 2010, עד 58 ק"ג).

יתר הספורטאים שייצאו ביום רביעי לתחרות הם אדי שרבנבסקו (עד 54 ק"ג), לירן מלאכי (עד 63 ק"ג), אלון אלבוחר (עד 74 ק"ג) ויובל לוסטיגר (עד 49 ק"ג). הספורטאים ייצאו יחד עם המאמן הלאומי יחיעם שרעבי, ומאמן הנבחרת מרק ברגינסקי. מדובר באליפות הכי קשה בענף, אפילו יותר מהאולימפיאדה, משום שיש יותר מתחרים וכל מדינה רשאית לשלוח אך ורק ספורטאי אחד להתחרות במשקל שלו.

המאמן הראשי של מועדון 'עצמה אחי יהודה', אבי כדורי, קיבל את הכבוד והוזמן לשפוט בתחרות. אין זו הפעם הראשונה שכדורי יוצר לשפוט בתחרויות בינלאומיות. בעברו שפט כדורי במספר אליפויות אירופה (12), גביע העולם (3) ועוד שלוש פעמים הגיע לסלקציות לאולימפיאדה (50 שופטים שמתוכם נבחרים 28). כמו כן, כדורי, שנמצא בדרגת השיפוט הכי בכירה בארץ, מיועד בעוד שנה ל-'אס קלאס', הדרגה הכי בכירה בשיפוט הבינלאומי.

"לא הולך להיות קל, אבל אני מקווה שנחזור עם מדליות", סיפר כדורי, שמאמן את הספורטאים המובילים במועדון 'עצמה אחי יהודה', והוסיף: "כדי להבטיח מדלייה אתה צריך לנצח ב-5 קרבות לפחות. הרבה תלוי גם בהגרלה. זה כמו שמכבי תל אביב תוגרל נגד ברצלונה, אז היא לא תשחק כמו שהיא משחק נגד הפועל חיפה או רמת גן. אם תהיה הגרלה טובה והם ינצחו אז זה ייתן להם ביטחון".

עוד הוסיף כדורי: "צריך לדעת להכיר את היריבים בצורה הכי טובה, כדי לדעת לעבוד מולם. בקרב אתה גם נדרש לאלתר. יש מיליון שיקולים כשאתה עולה לקרב. החבר'ה עבדו חזק בתקופה האחרונה והשתתפו בתחרויות. אילן הפסיד בקרב הגמר, מוטי בחצי, אני מקווה שהפעם ונצליח ובגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully