וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: הוועד המנהל ישתף פעולה עם קבוצת אלון

7.7.2013 / 23:29

למרות זאת קיימים גורמים בעמותה שטוענים שיש לממש את זכות הסירוב. פגישה עם נציגי אורי אלון צפויה להתקיים בשני

נושא הבעלות של הפועל ירושלים ממשיך לעמוד בסדר היום כאשר הוועד המנהל של עמותת המועדון ערך הערב (ראשון) פגישה שבה הוחלט על הצעדים שבהם יש לנקוט בכל נושא העברת הבעלות. בין השאר הוחלט לשוב ולהיפגש מחר עם נציגיו של ד"ר אורי אלון בכדי לנסות ולשתף פעולה. בכל מקרה, הוועד המנהל החליט שלא להשתמש בזכות הסירוב, זאת למרות שקיימים גורמים שדווקא טוענים להיפך וכי יש לממש את זכות הסירוב.

הפועל ירושלים: אורי מנצור איש המפתח למהפך בבעלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד צעד בדרך לעסקה. אורי אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בישיבת העמותה דני קליין רצה להשתמש בזכות הסירוב, אולם חברי העמותה ביקשו ממנו לחשוף את המשקיעים עוד לפני שיחליטו לעשות זאת. בפגישה שתערך ביום שני עם אנשיו של אלון יבקשו אנשי העמותה מספר הבטחות ואף יבקשו לנסח הסכם בין הצדדים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, איש המפתח במהלכים האחרונים הוא אורי מנצור. בישיבה שהתקיימה לפני כעשרה ימים עלתה הצעה שמנצור יממש את זכות הסירוב לאור העובדה שיש לו את היכולת הכלכלית לעשות זאת. אם מנצור היה משתמש באופציית הסירוב, הוא למעשה היה משיב את השליטה המלאה לידי העמותה כדי שזו תוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות ומשקיעים שונים לקביעת זהות הבעלים, כולל עם קבוצת אלון. אלא שמנצור התנגד לשימוש בשמו וניסה לשכנע את העמותה להידבר עם קבוצתו של אלון, כך שגם קבוצת אלון וגם קבוצת המשקיעים ילכו יחדיו לטובת הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully