וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לבנדובסקי יצטרף לבאיירן בקיץ הבא"

מאמן דורטמונד אישר כי החלוץ ימשיך עוד עונה, לפני שיסיים את חוזהו ויעבור לבוואריה. קלופ: "לנו יש חץ וקשת, לבאיירן בזוקה"

אחרי שנפרד ממריו גצה שעבר לבאיירן מינכן, יורגן קלופ שמח לבשר לאוהדי דורטמונד כי הכוכב הנוסף של הקבוצה, רוברט לבנדובסקי, ימשיך עונה נוספת במדים הצהובים-שחורים לפני שיחבור לגצה בבוואריה. באיירן ניהלה זמן רב מגעים עם החלוץ הפולני, אך לבסוף העסקה נדחתה עד סיום חוזהו ביוני 2014. משמעות הדבר: לבנדובסקי ישחק יחד עם פייר אמריק אובמיאנג שהגיע לדורטמונד מסנט אטיין, ואליהם צפוי לחבור גם הנריך מחיטריאן משחטאר דונייצק שכבר סיכם את תנאיו. בקיץ הבא אף אחד כבר לא ימנע ממנו להשלים את המעבר.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד מודה לאוהדים. Christof Koepsel, GettyImages
הפרידה נדחתה בשנה. רוברט לבנדובסקי/GettyImages, Christof Koepsel

"אני חושב שזו עובדה ידועה שרוברט ישחק בבאיירן בעונה הבאה", אמר המאמן קלופ בראיון ל"וולט". השאלה היחידה היא איך לנצל את הזמן עד אז. זו הדאגה שלנו והמחויבות שלנו כלפי האוהדים, להעמיד קבוצה עוד יותר תחרותית לעונה הקרובה. עד נקודה מסוימת היינו עם רוברט ברצונו לבצע שינוי, אבל שום דבר לא קרה ואז אמרנו: 'מכירה כרגע לא באה בחשבון'. עכשיו אנחנו רוצים להוכיח, שעם שחקן איכותי כמו רוברט נוכל להצליח. התוצאות שלנו בעונה הקרובה הן הדבר החשוב ביותר. אני יודע שרוברט ואני רואים עין בעין".

קלופ התייחס גם לעזיבתו של גצה ואמר: "זו הייתה האכזבה הגדולה, יותר מההפסד בוומבלי. מריו היה, עד אמצע אפריל, מרכיב חשוב בתכניות שלנו. פתאום נאלצנו להתמודד עם המציאות החדשה, שהוא כבר לא שלנו. זה היה קשה. זה נורמלי שקבוצה רוצה לקחת שחקן ממועדון אחר, אבל התזמון של העסקה, יום לפני חצי הגמר החשוב מול ריאל, היה משהו בלתי נתפס. פרט לכך, היו מעט אכזבות בעונה הזאת".

לקראת העונה הקרובה והמאבקים מול באיירן של פפ גווארדיולה, קלופ בחר להשתמש ברובין הוד כמודל: "יהיה עוד יותר קשה לזכות העונה באליפות. באיירן היא קרוב לוודאי הקבוצה הטובה בעולם בעונה האחרונה. למרות זאת, הם לא ניצחו אותנו בליגה ואולי נוכל להשתמש בזה, יחד עם העובדה שלא זכינו בשום תואר בעונה החולפת, כדי להתמודד עם הכוח הזה. יש לנו חץ וקשת, ואם נכוון היטב נוכל לפגוע בהם. רק שלבווארים יש בזוקה. הסיכוי שהם יפגעו בנו גדול יותר. ועדיין, רובין הוד נחשב להצלחה גדולה".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. רויטרס
בתפקיד רובין הוד. יורגן קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully