וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לבן שהר, בכורה לאבי ריקן, 0:13 לבאיירן מינכן

משחקי הכנה באירופה: החלוץ כבש ב-0:3 של הרטה, הקשר שיחק מחצית ב-0:2 של פ.צ. ציריך. צפו בתקציר של הבווארים

הקבוצות האירופאיות ממשיכות לערוך הכנות לעונה החדשה וכך גם השגרירים הישראלים ברחבי היבשת. בן שהר, שפותח עונה נוספת במדי הרטה ברלין הגרמנית ומקווה לתפוס לעצמו מקום בכיר יותר אצל העולה הטרייה לבונדסליגה, עשה צעד חיובי בכיוון הערב (שישי), עם צמד במשחק ההכנה השלישי והאחרון של הקבוצה במחנה האימון, בו ניצחו הברלינאים 0:3 את יוניון פורסטוולד מהליגה החמישית.

שהר פתח בהרכב הרטה וכבר בדקה ה-15 הוא מצא את הרשת לראשונה עם נגיחה מדויקת משמונה מטרים אחרי כדור חופשי. הרטה החמיצה רבות עד שבדקה ה-68 שהר הכפיל את היתרון, כמו גם את מאזנו האישי במשחק, לאחר שכבש מתוך הרחבה בבעיטה לפינה הרחוקה. את השלישי הוסיף וגנר, שלוש דקות לסיום.

בן שהר שחקן הרטה ברלין. Matthias Kern, GettyImages
פתיחת עונה חיובית. שהר/GettyImages, Matthias Kern

* אבי ריקן ערך בכורה במדי קבוצתו החדשה פ.צ. ציריך השוויצרית, שגברה על בורנמות' האנגלית 0:2. ריקן פתח בהרכב והוחלף במחצית, בעוד קבוצתו מובילה 0:1.

* אם מישהו דאג לגווארדיולה ובאיירן מינכן, שירדו מ-15 שערים במשחק ההכנה הראשון לתשעה "בלבד" בשני, היום הם חזרו להתעלל עם 0:13 במשחק ראווה בטורניר פאולנר השנתי, בו פגשו נבחרת של שחקנים צעירים שנבחרו במיוחד למשחק. שרדאן שאקירי וקלאודיו פיסארו הובילו את אלופת אירופה עם שלושה שערים כל אחד.

צפו בשערים של באיירן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully