וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "היום אנשים מכבדים את ברזיל קצת יותר"

מאמן הסלסאו חגג את הזכייה בקונפדרציות, ניימאר: "שיחקנו מדהים". סזאר: "עם כל הכבוד לספרד, בכדורגל יש היררכיה". טורס חושב על הגביע העולמי: ”יהיה קשה לנצח את ברזיל אצלה בבית”. עיתוני ספרד: "ניפגש בשנה הבאה"

דאנטה (מימין), דני אלבס, שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
דני אלבס ודאנטה חוגגים עוד תואר/רויטרס

ברזיל קרעה את ספרד 0:3 בגמר גביע הקונפדרציות, והמאמן של הסלסאו, לואיז פליפה סקולארי, המשיך לדבר על עבודה ועל דברים להמשך. "אנחנו עדיין לא קבוצה שלמה", אמר הזוכה, "אנחנו יודעים שיש לנו חבורה טובה אבל עדיין יש לנו המון מה להוכיח. אבל היום התחלנו במסע ל-2014. זה היה פנטסטי לשמוע את הקהל שר 'האלופה חזרה', אבל הדרך עוד ארוכה. אני בטוח שהיום אנשים מכבדים את ברזיל קצת יותר".

"בחודש האחרון ניצחנו ארבע אלופות עולם", המשיך המאמן. "צרפת, איטליה, אורוגוואי ועכשיו ספרד. הקבוצה שלי שיחקה מהלב. ננסה לשחק ברמה עוד יותר גבוהה מזו ששיחקנו היום. עוד נשתפר".

ניימאר חגג: "השגנו משהו שכולם חשבו שהוא בלתי אפשרי - והוכחנו ששום דבר הוא בלתי אפשרי. הנבחרת שלנו שיחקה מדהים - טוב יותר ממה שאנשים ציפו. עשינו הרבה אנשים שמחים הערב".

השוער ז'וליו סזאר פתח בהצהרה ואמר ש"עם כל הכבוד לספרד, בכדורגל יש היררכיה, וברזיל היא אלופת העולם חמש פעמים". כמו כן סזאר הודה ש"זו הרגשה נפלאה לזכות בתואר עם הנבחרת במרקאנה, אני כל כך שמח להיות חלק מזה. זה ניצחון חשוב, שמוכיח שיש לנו נבחרת מצוינת".

דויד לואיז ניסה לנחם: "אנשים ידעו שאנחנו מסוגלים אבל כולם חייבים לזהות איזו יריבה מצוינת ספרד. אף אחד לא יכול היה לחלום שברזיל תנצח את ספרד 0:3. הראנו טכניקה, סטייל וכישרון. זה היה רגע מושלם".

קונצרט: ברזיל פירקה את ספרד בגמר הקונפדרציות

איטליה במקום השלישי אחרי ניצחון על אורוגוואי בפנדלים

סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד אחרי החמצת פנדל בגמר גביע הקונפדרציות. Laurence Griffiths, GettyImages
"הרגשתי ביטחון. חיכיתי לשנייה האחרונה כדי לראות לאן השוער יקפוץ וניסיתי לבעוט לפינה הנמוכה וזה פשוט הלך החוצה". ראמוס אחרי ההחמצה/GettyImages, Laurence Griffiths

זה היה ההפסד הגבוה ביותר של ספרד במשחק רשמי מאז אפריל 1985 (3:0 לוויילס), ובכלל, לה רוחה ספגה מפלה אחרי הרבה חודשי עליונות. ב"מארקה" הרעידה הכותרת "ספרד נטבחה על ידי ברזיל".

"כולם חושבים שספרד חייבת לנצח בכל משחק ולהגיע לכל גמר, אבל זה לא קל כמו שזה נראה", אומר פרננדו טורס, אחרי שנקטע הרצף של 29 משחקים ללא הפסד, "זו לא קריאת השכמה, וההפסד הזה גם לא מגביר לנו את המוטיבציה. אם יש משהו חיובי לקחת מהמשחק הזה, זה דבר אחד: גילינו את מה שכבר ידענו, שיהיה קשה מאוד לנצח את ברזיל אצלה בבית. עם זאת, למרות הכל, בשנה הבאה נחזור לכאן כאלופי העולם כדי להגן על התואר שלנו".

"היינו חייבים להפסיד מתישהו", אמר סרחיו ראמוס המאוכזב, "אנחנו לא רובוטים. לפעמים דברים פשוט לא הולכים לכיוון שלך. אנחנו מברכים את ברזיל בגלל שהם הראו שהם יודעים איך לשחק נגד ספרד. כשאתה מפסיד, לפעמים אתה מסיק מסקנות לא מדויקות. הגיוני לומר שסבלנו מעייפות אבל ברזיל גם שיחקה הרבה משחקים והיא התאוששה טוב מאיתנו. הם שיחקו כדורגל טוב משלנו".

על החמצת הפנדל אמר הספרדי: "הרגשתי ביטחון. חיכיתי לשנייה האחרונה כדי לראות לאן השוער יקפוץ וניסיתי לבעוט לפינה הנמוכה וזה פשוט הלך החוצה. אתה לא יכול לנצח תמיד".

גם ב"אס" וגם ב"מארקה" ביקרו את העובדה שראמוס היה זה שבעט את הפנדל. "על המגרש היו צ'אבי, אינייסטה, מאטה, טורס", נכתב, "אבל ראמוס בעט".

ויסנטה דל בוסקה סיכם: "ברזיל זכתה בניצחון צודק ואנחנו חייבים לברך אותם. אני לא רוצה לספר תירוצים, הם פשוט היו טובים יותר. היה חסר לנו מזל בתחילת המשחק. היה לנו טורניר טוב והתאמנו הכי טוב שאפשר ב-28 הימים שהיינו ביחד. אולי היה להם קצת מזל, כשכבשו ממש עם פתיחת המשחק והמחצית השנייה, אבל זה לא ישמש עבונו תירוץ".

לדיווח המשחק

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם גביע הקונפדרציות. רויטרס
הצהרה מרשימה. ברזיל/רויטרס

בברזיל חוגגים, בספרד מבטיחים: "עוד ניפגש"

כצפוי, התקשורת בברזיל חגגה את הניצחון המרשים של הסלסאו הלילה (שני), 0:3 על ספרד בגביע הקונפדרציות, ושנה לפני הגביע העולמי, מצב הרוח במדינת הסמבה חזר להיות חיובי.

הכותרת של מגזין הספורט המרכזי "או גלובו" קראה "אולה", עם תמונה גדולה של ניימאר חוגג וכיתוב "תחגגי ברזיל, הגביע שלנו", בעוד "פולאה" מסאו פאולו קרא: "ברזיל קטעה את הרצף של ספרד, שכבר לא בלתי מנוצחת".

גם בספרד הודו ש"לה רוחה ספגה את ההפסד הכי קשה שלה בחמש השנים האחרונות, כשנכנעו ליכולת מרשימה של ברזיל", כך נכתב ב"אס".

"שנה לפני המונדיאל, ברזיל שלחה הצהרה לספרד", נכתב ב"מארקה". הכותרת של המגזינים "אס" ו"מארקה" הייתה זהה: "VOVEREMOS", כשהכוונה היא "עוד ניפגש", או "עוד נחזור", כמובן עם רמיזה לקראת הטורניר הגדול בשנה הבאה.

אנדרס אינייסטה, פדרו, שחקני נבחרת ספרד. רויטרס
אנדרס אינייסטה, פדרו, שחקני נבחרת ספרד/רויטרס

ב"גארדיאן" האנגלי הודו ש"ניימאר עורר השראה בברזילאים בדרך להשפלה של ספרד, הסלסאו הביכו ורמסו את אלופת העולם, הנבחרת של דל בוסקה סבלה מערב אומלל. ניימאר היה קסום".

ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי נכתב ש"ספרד קיבלה שיעור מברזיל", ועוד צוין שם כי "ברזיל הייתה טובה יותר מספרד בכל פרמטר על המגרש". ב"קוריירו דלו ספורט" נכתב ש"ההצגה של ברזיל השפילה את ספרד, המראקנה סחף את הנבחרת המארחת". הכותרת ב"בילד" הגרמני הייתה "חגיגה ברזילאית", שם נכתב ש"ברזיל הראתה עליונות ברורה".

לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל לאחר הזכייה בגביע הקונפדרציות. רויטרס
לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל לאחר הזכייה בגביע הקונפדרציות/רויטרס
ויסנטה דל בוסקה, שחקני נבחרת ספרד. רויטרס
ויסנטה דל בוסקה, שחקני נבחרת ספרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully