וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:15 לבאיירן מינכן במשחק הידידות הראשון

פסטיבל גווארדיולה נמשך. 11 אלף צופים נלהבים חזו באלופת אירופה מביסה קבוצת חובבים. האהבה בין פפ לריברי פורחת

AP

ההתרגשות בבאיירן מינכן אחרי מסיבת העיתונאים הראשונה של המאמן החדש פפ גווארדיולה ותחילת האימונים, לא ממש נרגעת. לא פחות מ-11 אלף צופים מילאו היום כל פינה באצטדיון בעיירה ויידן, שם הם ראו את אלופת אירופה וגרמניה מביסה את קבוצת החובבים פאנקלוב וילדנאו 1:15 במשחק הראשון של הקטלאני על הקווים.

במשחק שותפו הרבה מאוד שחקנים צעירים ורשימת הכובשים הייתה כזו: פטריק וייראוך (4), יוליאן גרין (3), פרנק ריברי (2), מיטשל וייזר (2), טוני קרוס, תומאס מולר, ודלימיר רנקוביץ' ואוליבר מרקוץ.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן משוחח עם מתיאס זאמר המנהל הספורטיבי. GettyImages
הפסטיבל נמשך. גווארדיולה/GettyImages

החדשה המרכזית של סוף השבוע בבאיירן הייתה החתימה של פרנק ריברי על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד קיץ 2017 ובספרד - שם מכירים את המאמן טוב יותר מבכל מקום אחר - מעריכים שהצרפתי יקבל את התפקיד הכי מרכזי באלופת אירופה.

אחת מהכותרות ב"מארקה" היום הייתה "ריברי, מסי החדש של גווארדיולה". שם מסבירים שפפ ייתן לקשר שהגיע לבוואריה ב-2007 לשחק היכן שירצה בחלק הקדמי ויאפשר לו חופש פעולה כמעט מוחלט. "גווארדיולה מתכוון להפוך את ריברי למוקד ולגרום לכל הקבוצה לעבוד סביבו. הוא כבר עשה את זה בברצלונה עם מסי, שנע מהאגף למרכז כל הזמן ולפעמים שיחק כחלוץ".

ריברי סיפר השבוע ש"גווארדיולה שאל אותי מהי העמדה המועדפת עלי ועניתי לו שאני יכול לשחק בכל תפקיד בחלק הקדמי. נראה מה יהיה, אבל אני שמח שאנחנו משוחחים על הדברים הללו. התרשמתי שהוא מלא ברעיונות וזה דבר טוב".

בכל מקרה, בינתיים נראה שהיחסים בין המאמן לשחקן בן ה-30 מאוד חמים והחתימה של ריברי על חוזה חדש זמן קצר אחרי ההגעה של גווארדיולה מצביעה על החשיבות שהאחרון מייחס לו.

מעבר לכך, במינכן עוקבים ומדווחים על כל אימון של אלופת אירופה וגרמניה. "המאמן החדש של באיירן רגוע ומחושב", כתבו היום ב"בילד", "יחד עם זאת, על הקווים הוא מציג מחויבות ומעביר כל הזמן הוראות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פרנק ריברי, פפ גווארדיולה, באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
סיפור אהבה במינכן. ריברי וגווארדיולה/GettyImages, Alexander Hassenstein

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully