וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד: "מילים לא יביעו את אכזבתנו מהמעצר"

26.6.2013 / 19:33

לאחר שכוכב הקבוצה ארון הרננדז נעצר בחשד לרצח מדרגה ראשונה (צפו בתמונות המדהימות), ניו אינגלנד פטריוטס החליטה לשחרר אותו מהקבוצה בצעד שהדהים את עולם הספורט האמריקאי. מה-NFL נמסר: "מקרה בעייתי מאוד". כמה יעלה לניו אינגלנד כל הסיפור?

צפו במעצר של הרננדז:

הפגרה הארוכה של ליגת ה-NFL נמשכת בכל שנה מתחילת פברואר, מיד לאחר הסופרבול ועד שקבוצות הליגה נכנסות לפעילות בתחילת אוגוסט. הזמן הממושך הזה מוביל בכל שנה לשלל שטויות ומעצרים מצד כוכבי הליגה, אבל נראה שהמקרה הנוכחי של ארון הרננדז הוא משהו שלא נראה בסביבה זה זמן רב, אולי אפילו מאז ימי הדרמה סביב או ג'יי סימפסון ופרשת הרצח הכפול.

היום (רביעי), נכנס עולם הספורט האמריקאי להלם שלוש פעמים, תוך שעות ספורות בלבד. תחילה, בשידור ישיר בערוץ ה-NFL, נעצר כוכב ניו אינגלנד פטריוטס בחשד למעורבות ברצח ומיד לאחר מכן הוציאה הקבוצה הודעה כי הוא משוחרר מהקבוצה לאור החשדות נגדו. ישר ולעניין, כמו שרק בארצות הברית מסוגלים לעשות. ל"קינוח", נודע כי האישום נגד הרננדז הוא ברצח מדרגה ראשונה, ולא רק במעורבות במקרה.

ארון הרננדז נעצר בשל חשד למעורבות ברצח ושוחרר מהפטריוטס

ארון הרננדז ניו אינגלנד פטריוטס מובל באזיקים מבתו. AP
עולם הספורט האמריקאי נותר בהלם מההתפתחויות. הרננדז מובל באזיקים מבתו/AP

תחילתה של הפרשה הסבוכה הזו לפני קצת יותר משבוע, אז נמצאה גופתו של שחקן פוטבול חצי מקצועני בשם אודין לויד ליד אחוזתו של הרננדז בן ה-23 במסצ'וסטס. לויד נורה למוות והראיות קשרו במהרה לרצח את הטייט אנד המצוין, שרק לפני פחות משנה זכה להארכת החוזה השנייה באורכה ולבונוס החתימה הגדול אי פעם לשחקן בעמדתו ושנראה על ידי מצלמות אבטחה עירונית כשהוא בחברת המנוח פעמיים בשבוע שלפני הרצח.

המשטרה הוציאה צו חיפוש לבתו של הרננדז ושם נמצאו מכשיר סלולארי הרוס וערכת מצלמות אבטחה הרוסות, כאשר על פי החשד הרננדז ביקש להעלים ראיות והואשם בכך על ידי המשטרה. בימים האחרונים התגברו השמועות לגבי צו מעצר שיוצא נגד השחקן וכאשר הדבר אכן התממש, היום, בניו אינגלנד לא חיכו יותר מדי וחתכו אותו מהקבוצה, כל זאת לאחר שכבר לפני מספר ימים אסר עליו הבעלים רוברט קראפט להיכנס לאצטדיון הביתי בפוקסבורו.

בהודעתה הרשמית של הקבוצה נמסר: "אדם צעיר נרצח בשבוע שעבר ואנו מביעים את תנחומינו למשפחתו וחבריו על האובדן הכואב. מילים לא יכולות להביע את האכזבה שאנו חשים מכך ששחקן שלנו נעצר לאחר חקירה המשטרה. אנו מבינים שאנשי החוק ממשיכים לחקור את המקרה, תומכים במאמצים שלהם ומכבדים את התהליך. אנו מאמינים שהמהלך הזה ושחרורו של השחקן הם הצעד הנכון ביותר ברגע זה".

אודין לויד ההרוג בפרשת הרצח של ארון הרננדז. AP
הנרצח, אודין לויד/AP

על פי NESN, רשת הספורט של ניו אינגלנד, השחרור של הרננדז עלול לעלות לפטריוטס ביוקר והם עשויים לאבד שמונה מיליון דולר בתקרת השכר בשנתיים הקרובות. הקבוצה גם הסירה את כל המרצ'נדייז הקשורים בשחקן מאתר המכירות שלה באינטרנט, זאת לעומת חולצותיהם של שחקנים שכבר עזבו את הקבוצה כמו ווס וולקר, דני וודהד וברנדון לויד, שעדיין מוצעות לאוהדים.

הפרשנים בניו אינגלנד כבר החלו לדאוג למצב ההתקפה של הקבוצה בעונה הבאה, לאחר שגם הטייט אנד השני, רוב גרונקובסקי, לא נהנה מפגרה שקטה ונאלץ לעבור כבר מספר ניתוחים בידו השבורה ובגבו הבעייתי. ייתכן שטים טיבו, שהוחתם באופן מפתיע על ידי המאמן ביל בליצ'יק לאחרונה כמחליף לקוורטרבק האגדי של הקבוצה טום בריידי, ישנה את תפקודו על המגרש ויהפוך מקוורטרבק לטייט אנד, כפי שהומלץ לו על ידי לא מעט אנשים לעשות כבר זמן רב.

מה-NFL נמסר: "מעורבותו של שחקן NFL במקרה הזה היא מאוד בעייתית ומטרידה. הפטריוטס שחרורו את ארון הרננדז והוא יתייצב היום בבית המשפט. אסור לנו לשכוח את הקורבן במקרה הזה ואנו מביעים את תנחומינו בפני משפחתו וחבריו של אודין לויד".

הרננדז נראה מופתע כאשר פתח את הדלת לשוטרים שבאו לעצור אותו כשהוא ללא חולצה, לפני שיצא עמם ללא התנגדות מבתו כשהוא כבול באזיקים באחת הסצנות הדרמטיות ביותר שעולם הפוטבול סיפק לנו לאחרונה.

בשעות הערב הרננדז הגיע לבית המשפט ושם נחשפו שלל פרטים נוספים: כאמור, הרננדז הואשם ברצח מדרגה ראשונה של לויד. על פי ההאשמות, הוא ירה בנרצח שלוש פעמים כאשר זה יצא מהרכב שהשחקן שכר ולאחר מכן נעמד מעליו וירה בו פעמיים נוספות בחזה. כמו כן, הוא הואשם בחמישה סעיפי אחזקת נשק שונים ונודע כי בזירת הרצח נמצאו שרידים מצמיגי המכונית והם אלה שקשרו אותו ישירות למקרה. כשהוא שב לבתו לאחר הרצח, אחת המצלמות תפסה אותו אוחז באקדח. הרננדז טען כי הוא זכאי לגבי כל אחד מהאישומים.

בארצות הברית מיהרו להיזכר כמובן במקרה של ריי לואיס, שבשנת 2000 נעצר אף הוא בחשד למעורבות ברצח לאחר מסיבת סופרבול, אך נוקה מההאשמות לבסוף.

אגב, אם כל הצרות והשם הרע שיצא לליגה לא הספיקו, היום נעצר גם הליינבקר הרוקי של קליבלנד, אווסר וולקוט, בחשד לניסיון רצח לאחר שהכה אדם מחוץ למועדון לילה בצפון ניו ג'רזי. וולקוט מואשם שחבט בראשו של דריק ג'ונס בבוקר יום ראשון והותיר אותו במצב קריטי. וולקוט בן ה-23, בוגר מכללת וירג'יניה, הוחתם על ידי הבראונס בחודש שעבר למרות שלא נבחר בדראפט. ב-2011 הוא נעצר באשמת מעורבות בקטטה בוירג'יניה ואף הושעה מקבוצת המכללה, אך הוחזר לאחר שהאשמות נגדו בוטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully