וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "ברצלונה צריכה לשקול למכור את מסי"

יוהאן קרויף חושש שעם הגעת ניימאר לבארסה, יהיה בקבוצה יותר מדי אגו: "עלול לעורר בעיות, קשה לנהל סגל כל כך כישרוני"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי שחקן ברצלונה/רויטרס

יוהאן קרויף מספק עוד הצהרה פרובוקטיבית. אחד הסמלים הגדולים בתולדות ברצלונה טוען שאלופת ספרד צריכה לשקול למכור את ליאונל מסי, עכשיו כשהקבוצה רכשה את ניימאר.

כזכור, בארסה רכשה הקיץ את כוכב נבחרת ברזיל תורת 57 מיליון יורו, וקרויף מזהה בעיות פוטנציאליות בקבוצה. "עם ניימאר בסגל, הייתי שוקל את האפשרות למכור את מסי", טוען קרויף, "יהיו כאלה שיסכימו איתי, וכאלה שלא.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער בגביע הקונפדרציות. Clive Rose, GettyImages
"רק תחשבו על הבעיטות החופשיות, לדוגמה. ניימאר מצוין בבעיטות החופשיות, וגם מסי כבר הוכיח שהוא מעולה בזה, אז מי הולך לקחת אותן... "/GettyImages, Clive Rose

"ההגעה של ניימאר עלולה לעורר בעיות. רק תחשבו על הבעיטות החופשיות, לדוגמה. ניימאר מצוין בבעיטות החופשיות, וגם מסי כבר הוכיח שהוא מעולה בזה, אז מי הולך לקחת אותן... או למשל העובדה שניימאר וברצלונה הם של נייקי, וליאו מסי של אדידס. אלה מצבים שעשויים לעורר בעיות.

"אנחנו מדברים פה על קבוצה, על השחקנים שלה, על כל מה שסובב אותה. מסכנים פה יותר מדי דברים. בגלל זה כל כך קשה לנהל סגל כל כך איכותי וכישרוני.

"ניימאר מוכשר מאוד, אבל נהיה חייבים לחכות כדי לראות איך הוא יסתדר עם שאר הסגל. אני לא הייתי לוקח את הסיכון של להשקיע כל כך הרבה בניימאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
- יוהאן קרויף. דרור פיקלני
"אנחנו מדברים פה על קבוצה, על השחקנים שלה, על כל מה שסובב אותה. מסכנים פה יותר מדי דברים. בגלל זה כל כך קשה לנהל סגל כל כך איכותי וכישרוני"/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully