וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: שיקגו זכתה בסטנלי קאפ

25.6.2013 / 9:29

הבלקהוקס, שפתחו את העונה בצורה היסטורית, סיימו אותה עם חיוך בזכות שני שערים דרמטיים ו-2:3 במשחק השישי על בוסטון

עונת ההוקי הגיעה הלילה (בין שני לשלישי) לסיומה עם אלופה שבהחלט יכולה לראות את עצמה כראויה ועשתה זאת, בהתאם לסדרת גמר הפלייאוף כולה, בדרך הכי דרמטית שיכולה להיות. שיקגו בלקהוקס, שפתחה את העונה המקוצרת הזו בצורה היסטורית לאחר שהשיגה לפחות נקודה אחת בכל אחד מ-24 משחקיה הראשונים, ניצחה 2:3 בבוסטון בזכות שני שערים תוך 17 שניות ברגעי הסיום של המשחק והשלימה 2:4 בסדרה וזכייה בסטנלי קאפ בפעם החמישית בתולדותיה והראשונה מאז עונת 2009/10.

שחקני שיקגו בלקהוקס עם גביע סטנלי. רויטרס
זמן לחגיגות. שחקני הבלקהוקס/רויטרס

כאמור, הסדרה הזו, שכבר הוכתרה על ידי רבים כאחת הגדולות שנראו וכללה משחק פתיחה בן שלוש הארכות ושני משחקים נוספים שהגיעו להארכה, הסתיימה עם אקשן גדול ב-TD גארדן. כריס קלי העלה את הברוינס המארחים ליתרון בשליש הפותח, אבל ג'ונתן טואס איזן. קצת פחות משמונה דקות לסיום מילאן לוצ'יץ' השיב את היתרון לבוסטון, אלא שהמילה האחרונה והדרמטית הייתה של הקבוצה מעיר הרוחות. דקה ו-16 שניות לבאזר, בריאן ביקל קבע 2:2 עם שער מקרוב ובחלוף 17 שניות בלבד, עם 58.3 שניות על השעון, דייב בולאנד כבש מריבאונד לאחר שהפאק פגע בעמוד השער וקבע את שער האליפות המאוחר ביותר בהיסטוריה של הליגה.

ה-MVP של הסדרה, פטריק קיין, אמר בסיום: "היינו בטוחים שאנחנו חוזרים הביתה למשחק שביעי ואז היינו בטוחים שאנחנו הולכים להארכה והאמנו שננצח את זה ופתאום, בולי כבש את השער הענק הזה. 58 השניות האחרונות הרגישו כמו נצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully