וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן יאמן את פריס סן ז'רמן, אנצ'לוטי ישוחרר לריאל

אלופת צרפת סוף כל סוף מצאה מאמן: בלאן סיכם לשנתיים ויחליף את האיטלקי שקיבל את מבוקשו ויעבור לאמן במדריד

חודש לאחר סיום העונה והזכייה באליפות, פריס סן ז'רמן סוף כל סוף מצאה מאמן חדש. לורן בלאן, האיש שהוביל בהצלחה רבה את בורדו לאליפות ב-2009 ולאחר מכן לא הצליח להסתדר עם בעיות האגו של שחקניו כמאמן נבחרת צרפת, סיכם הערב (שישי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת אצל האלופה וישחרר את קרלו אנצ'לוטי לחתום בריאל מדריד (ככל הנראה רק ב-3 ביולי, בשל ענייני מיסוי).

מאמן נבחרת צרפת לורן בלאן. Lars Baron, GettyImages
הוא כבר לא יכול היה לסרב. לורן בלאן/GettyImages, Lars Baron

בלאן, שלא עבד מאז סיים את תפקידו בנבחרת צרפת ביולי 2012, המתין בסבלנות להצעה וגם קיבל לבסוף חוזה לשנתיים, אבל יודע שלא היה האופציה הראשונה. לאונרדו וחבר מרעיו נתקלו בסירוב של ארסן ונגר (שיעלה שוב כאופציה בקיץ הבא) אנדרה וילאש בואש, מיכאל לאודרופ, פאביו קאפלו, חוס הידינק ואפילו פרנק רייקארד המובטל, עד שנזכרו בבלאן שהיה להם מתחת לאף וזכה לתמיכה מצד שחקני העבר של המועדון.

בבורדו עבד בלאן בין השנים 2007-2009 ורשם 57.8 אחוזי הצלחה בליגה, שזה המאזן הטוב ביותר של מאמן כלשהו במועדון. בלאן בן ה-47 זכור כמובן כבלם נבחרת צרפת, איתה זכה במונדיאל ב-1998 וביורו שנתיים לאחר מכן, אך לא הצליח להוביל אותה מעבר לרבע גמר יורו 2012 כמאמן. הוא שיחק בין היתר במונפלייה, סנט אטיין, ברצלונה, מארסיי, אינטר ומנצ'סטר יונייטד לפני שפרש ב-2003.

מי שכאמור נושם לרווחה כעת הוא אנצ'לוטי, שימונה למאמן ריאל מדריד. הבלאנקוס ישלמו 4.5 מיליון יורו לפ.ס.ז' כפיצוי, שכן למאמן האיטלקי יש עוד שנה בחוזה.

קרלו אנצ'לוטי, לאונרדו, פריס סן ז'רמן. רויטרס
המכשול הוסר. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully