וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "המשחק החמישי יהיה הכי טוב בסדרה"

במצב של 2:2 מיאמי וסן אנטוניו מודעות לחשיבות המשחק הבא. גרג פופוביץ' על חוסר היציבות של קבוצתו: "מוציא אותי מדעתי"

זה גמר ה-NBA הרביעי עבור דוין וויד, אבל הוא מעולם לא הגיע למשחק שביעי. מול דאלאס בפעם הראשונה זה נגמר בשישה משחקים, בהפסד מול דאלאס זה גם נגמר בשישה משחקים, מול אוקלהומה סיטי זה נגמר בחמישה משחקים למיאמי, ועכשיו, מול סן אנטוניו, במצב של 2:2, זה בהחלט עלול להיגרר למשחק מכריע.

דווין וויד שחקן מיאמי היט. GettyImages
אף פעם לא היה במשחק שביעי בגמר. וויד/GettyImages

"זה עומד להיות קשה, הדבר הכי קשה שעומד בפנינו כקבוצה זה לעשות ריפיט", אומר וויד, "והקבוצה שמולנו לא עומדת לוותר, לא משנה מה, כך שנהיה חייבים לתת את המיטב שלנו". מול דאלאס לפני שנתיים מיאמי הייתה במצב של 2:2 בחוץ, הפסידה את משחק מספר 5, ואחר כך גם את המשחק השישי בבית.

ב-20 מתוך 27 מקרים, הקבוצה שניצחה את המשחק החמישי במצב של 2:2 גם זכתה בסדרה. "אני מעריך שהמשחק החמישי יהיה הכי טוב בסדרה", מעריך דווין וויד, שלהט במשחק הרביעי, "שתי הקבוצות כבר מכירות היטב אחת את השנייה, שתיהן יודעות מה היריבה מנסה לעשות, אני חושב שזה יהיה משחק נהדר".

האמת היא שעד עתה, מלבד למשחק הראשון, הסדרה לא מספקת קלאסיקות. במשחק השני מיאמי ניצחה ב-19, במשחק השלישי ההיט הפסידו ב-36 הפרש, ברביעי האלופה שייטה לניצחון קליל ב-16 הפרש.

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס עם מאמנו גרג פופוביץ'. AP
"אם ייקרע, אלה החיים". פארקר/AP

"אחרי שהפסדנו את משחק מספר 2, ואז התאוששנו למשחק השלישי, ואז נראינו כמו שנראינו במשחק האחרון, זה פשוט מוציא אותי מדעתי", אמר גרג פופוביץ', "כמאמן אתה מנסה למנוע את זה, ולקוות להמשכיות בכל לילה, והדבר היחיד שאני יכול להגיד לעצמי אחרי כל השנים האלה, זה שאנחנו מתעסקים עם בני אדם עם רגשות, לא עם רובוטים.

"כולם מנסים לתת את המיטב שלהם, אבל יש דברים נסתרים, מעין ניצוץ של אינטנסיביות כשאתה עם הגב לקיר, או מעין פחד שמניע אותך אחרי שהפסדת את המשחק הקודם. וכשאתה מוצא את הקבוצות שיכולות להתגבר על זה, אלה הן קבוצות אלופות".

* טוני פארקר התייחס למצב הפציעה שלו. "אילו זו הייתה העונה הרגילה, הייתי נח לעשרה ימים", אמר הרכז הצרפתי, שסובל ממתיחה בשריר, "הוא יכול להיקרע בכל רגע. אם זה ייקרע, אלה החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully