וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "ממליץ לבאלוטלי לא לזרוק את הכישרון"

הברזילאי מחנך את האיטלקי לפני הקונפדרציות: "הגיל שלו כבר לא מהווה תירוץ". צפו בבאלוטלי משתעשע באימון הנבחרת

אחד הדמויות שיהיו מן הסתם במוקד משחקי גביע הקונפדרציות, הטורניר שייפתח הערב (שבת, 22:00) בברזיל, הוא מריו באלוטלי. הכוכב הסורר של הנבחרת האיטלקית, שרק בשבוע שעבר הורחק אחרי צמד כרטיסים צהובים שטותיים, מקבל סדרת חינוך מלא אחר מאשר רונאלדו הברזילאי, שמנסה להעביר לבאלוטלי שיעור בהתנהגות.

שחקן נבחרת איטליה מריו באלוטלי. רויטרס
"הוא יכול להשתפר ויש לו עוד כמה הזדמנויות לעשות את זה". באלוטלי/רויטרס

"כולנו עשינו דברים שטותיים בחלק מסויים של החיים שלנו, אבל זה חשוב להבין שזה הזמן להפסיק עם זה", חינך רונאלדו את באלוטלי בראיון ב'גאזטה דלו ספורט'. "אני זוכר לדוגמה את אדריאנו, למרות שזה לא קשור ישירות למקרה של באלוטלי, מכיוון שזה קצת שונה. לאדריאנו היו יכולות מטורפות ומבנה גוף פנטסטי. הוא יכול היה לעשות כל מה שהוא רצה על הדשא. למרות זאת בשלב מסוים הוא לא יכול היה לעשות את זה. העצה היחידה שאני יכול לתת לבאלוטלי היא להתמקד בכדורגל ולא לזרוק לפח את כל הכישרון".

צפו בבאלוטלי משתעשע באימון ומעצבן את החברים

רונאלדו סיפר כי הוא מאוד אוהב את צורת המשחק של החלוץ האיטלקי: "יש לו כישרון מצוין, הדרך שבה הוא בועט בכדור ומבקיע שערים, אבל הוא עדיין לא שם. הוא יכול להשתפר ויש לו עוד כמה הזדמנויות לעשות את זה. הגיל שלו כבר לא מהווה תירוץ. לבאלוטלי יש את הכול להפוך לגדול, אבל הוא חייב לזכות קודם כל בתארים. ההבדל בין להפוך לאלוף או להיות שחקן טוב טמונה בכך שהוא יזכה בתארים חשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully