וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום: ג'סטין גטלין הדהים את יוסאין בולט

האמריקאי קבע 9.94 שניות ברומא, הפנומן סיים עם 9.95 בלבד בריצה השניה שלו העונה והודה: "אני חייב לעבוד על הכוח שלי"

סבב ליגת היהלום הגיע הערב (חמישי) לרומא והביא איתו את הכוכב הגדול מכולם: יוסאין בולט. אלא שבעוד שכל העיניים היו על האלוף האולימפי, ג'סטין גטלין, מדליסט הארד מלונדון, סיפק הפתעה גדולה וניצח עם זמן של 9.94 שניות. הפתעה? אולי, אבל קחו בחשבון שהאמריקאי הוותיק ניצח את כל ריצות ה-100 מטר בהן השתתף העונה.

האצן האמריקאי ג'סטין גטלין (שמאל) לצד האצן הג'מייקני יוסאין בולט (ימין). רויטרס
סיום דרמטי. גטלין מנצח את בולט/רויטרס

בולט, שרץ רק פעם אחת עד כה העונה למרחק של 100 מטר (אז, במאי, רשם זמן חלש של 10.09 שניות), זינק היטב והוליך עד אמצע הדרך, אך אז לחץ האמריקאי על הדוושה, טס קדימה ורשם ניצחון גדול. הג'מייקני סיים בזמן של 9.95 שניות - התוצאה הטובה ביותר שלו השנה - ולמקום השלישי הגיע ג'ימי ויקו הצרפתי, שהשווה את שיאו האישי עם 10.02 שניות.

"אני חושב שהפתיחה הטובה הפתיעה אותי קצת, אבל אחרי חמישה צעדים הרגליים שלי לא הרגישו כמו הרגליים שלו ואני חייב לעבוד יותר על הכוח שלי", אמר בולט אחרי הריצה. "אני חושב שאני צריך זמן לחזור לעצמי, אבל לפחות ירדתי מ-10 שניות. אני מצפה גם להתחלת עונת ה-200 מטר. עדיין לא עבדתי מספיק, אבל נראה".

המנצח, גטלין, אמר בסיום: "זה מרגיש טוב. יוסאין הוא מתחרה ענק, אז לבוא לכאן ולנצח אותו אומר הרבה על העונה הטובה שלי עד כה. אף פעם אסור להספיד את בולט, פשוט צריך להגיע עם תכנית מסוימת ולקווה שהיא תעבוד".

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
הפרצוף אומר הכל. בולט/רויטרס
האצן האמריקאי ג'סטין גטלין. AP
יופי של שנה עד כה. גטלין/AP

*בריצת 200 מטר לנשים הפתיעה מיוריאל אהורה מחוף השנהב, כשניצחה עם שיא אישי של 22.36 שניות. אליסון פליקס סיימה שניה בלבד, עם 22.64 שניות, ואמרה בסיום: "זו שנה מעניינת. אני נוקטת בעמדה אחרת ולוקחת את הזמן שלי לאט לאט. אני בסך הכל מנסה להעפיל לנבחרת האמריקאית בריצות ל-100 ו-200 מטר לאליפות העולם. אשאר סבלנית ונראה מה יהיה ברגעי האמת".

* בלנקה ולאסיץ' אכזבה בתחרות הקפיצה לגובה אצל הנשים, כשסיימה שלישית בלבד עם תוצאה של 1.95 מטר. אנה צי'צרובה הרוסיה ניצחה עם 1.98 מטר.

* בריצת 800 מטרים לגברים קיבלנו את תוצאת השנה, כשמוחמד אמאן האתיופי עצר את השעון על זמן מצוין של 1:43.61 דקות.

* בריצת 400 מטרים לגברים שוב ניצח לשון מריט, עם זמן של 44.96 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully