וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט החליט להישאר במאיורקה

השוער הישראלי החליט להמשיך שנתיים נוספות בקבוצה שירדה ליגה: "אם הייתי עוזב, זה היה כישלון ספורטיבי מבחינתי"

אחרי ירידת הליגה הקשה עם מאיורקה, דודו אוואט החליט שהקריירה האירופית שלו תימשך בקבוצה הספרדית בשורותיה הוא משחק מ-2009 על אף העובדה שהוא ייאלץ לשחק בליגה השנייה. בספרד מדווחים היום (רביעי) שהשוער הוותיק וקפטן נבחרת ישראל, שסיכם במהלך העונה על המשך דרכו, החליט לעמוד בסיכומים והוא מתכוון להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

"שוחחתי עם הנשיא ואני מאושר כאן במאיורקה", אמר אוואט. "אם הייתי עוזב, זה היה מבחינתי כישלון ספורטיבי. המטרה שלי היא שהקבוצה תחזור לליגה הראשונה בעונה הבאה. אני אכבד את החוזה ולורנצו הוא איש של מילה. הכוונה שלי היא להישאר כאן".

שחקן ברצלונה ססק פברגאס מול שוער מאיורקה דודו אוואט. AP
"הפרוייקט חייב להיות חזק כדי שנוכל לעלות ליגה". דודו אוואט/AP

אוואט, שנחשב לאחד המרוויחים הגדולים בקבוצה הבהיר כי הנושא הכלכלי לא אמור להוות בעיה: "הרווחתי מספיק בקריירה שלי. כל השחקנים שיישארו בקבוצה יצטרכו לסייע במצב". על בניית הקבוצה הוסיף השוער: "הפרוייקט חייב להיות חזק כדי שנוכל לעלות ליגה. נצטרך לשמור על השחקנים החשובים שיעזרו לקבוצה בכך ולהחתים שחקנים עם ניסיון בליגה השניה".

אוואט, 36, שגדל בהפועל נצרת עילית, החל את הקריירה המקצוענית שלו בהפועל חיפה, בשורותיה הוא שיחק במשך ארבע שנים. לאחר מכן הוא חצה את הכביש ועבר למכבי חיפה עד שקיבל את ההזדמנות האירופית הראשונה שלו בראסינג סנטאנדר ב-2003, שם שיחק שלוש עונות. לאחר מכן הוא שיחק שלוש עונות נוספות בלה קורוניה עד שעבר למאיורקה ב-2009 ובשורותיה הוא משחק עד היום. לאוואט יש 73 הופעות בינלאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully