וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנשי גאידמק נפגשו עם רוני לוי

5.6.2013 / 15:15

הצדדים קבעו להיפגש בשנית אם התסבוכת המשפטית תיפתר. גורמים בקבוצה על מג'ידוב, בעל שורשים מוסלמים: "בטוח שהוא לא האיש מאחורי העסקה". גורם בכיר בהתאחדות: "מה שקורה בבית"ר ירושלים מביש"

צילום: אושר אוסי, עריכה: מיכאל ברגמן

התרגלנו שלא שקט בבית"ר ירושלים, אבל הסערה שחולל אמש (שלישי) ארקדי גאידמק כשהודיע על מציאת רוכש חדש בשם תמיר מג'ידוב, עלתה אפילו על הסטנדרטים הללו. מצב הביניים הוא שעמותת האוהדים ואלי טביב הודיעו בצהרי אתמול כי מימשו את הופציה בהסכם של העמותה עם המועדון, המאפשר להבאת רוכש, ועל כן, לפי טביב והעמותה, טביב הוא הבעלים החדש. מנגד, הגיע גאידמק להבנות, כך הודיע, עם תמיר מג'ידוב על רכישת כ-50 אחוז מהמועדון וצירוף אנשי עסקים נוספים בעתיד. "טביב לא טוב לבית"ר", אמר גאידמק, "מצאתי את הפתרון הטוב ביותר עבור המועדון".

אחד מאנשיו של הבעלים שהיה רוצה לראות אותו מחוץ למועדון אמר אתמול: "אם ארקדי היה מקבל את היחס שמגיע לו, את הריספקט ואת השטיח שמגיע לו להיפרד, אולי דברים היו קורים אחרת".

גאידמק, לפי הדיווחים בשטח, החל כבר לעבוד. שניים מאנשיו נפגשו היום (רביעי) עם רוני לוי ושוחחו איתו על האפשרות שיאמן את הקבוצה. הצדדים קבעו להמשיך ולשוחח אם כל התסבוכת המשפטית תיפתר. בפגישה נכח גם חיים אלדר, שצפוי לקבל תפקיד ניהולי בקבוצה אם המהלך של גאידמק ייצא לפועל.

המועדון הוציא ביום הודעה לפיה "הגענו להבנות עם אבי ריקן לשנתיים הקרובות". כידוע, ריקן מבוקש הקיץ על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן האלופה מכבי תל אביב, אך כעת נציגי ההנהלה טוענים כי סיכמו עם השחקן, אולי כצעד ראשון של "ההנהלה החדשה".

ריקן עצמו, שנסע לארה"ב עם הנבחרת, שוהה בארה"ב בחופשה. סוכנו של ריקן מאיר ריפמן הגיב לדברים ואמר ש"איתי לא סגרו שום דבר ולא הגיעו להבנות, כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני דיברתי רק עם טביב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיחוד? מג'ידוב וגאידמק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוגע למג'ידוב, אנשי בית"ר חזרו ואמרו אתמול כי כאשר נסעו לצ'צ'ניה הוא התנהג כמו חייל של הצ'צ'נים ולא כאיש עסקים: "הוא דאג לנו לאוטובוסים, לחלוקת חדרים במלון, לאוכל הכשר וכל הדברים הקטנים. הוא ממש לא נראה האיש שהולך להוביל את בית"ר. ברור שהוא רק בפרונט ושנמצאים אנשים מאחוריו".

תמירלאן, כפי שקוראים לו הצ'צ'נים, הוא בעל שורשים צ'צ'נים וממוצא מוסלמי, אך הוא שירת במג"ב ומאוד מחובר לישראל. מכל בעלי האינטרסים שרצו לראות את סדאייב וקאדייב בישראל, הוא מהבודדים שעשה זאת מתוך רצון אמיתי לחזק את יחסי ישראל-צ'צ'ניה. מג'ידוב גם ליווה את שני שחקני החיזוק הצ'צ'נים לישראל, ושהה עמם בימים הראשונים בארץ ועד להתאקלמות הראשונית.

בעמותת האוהדים ציפו במשך כל היום להודעת גאידמק בנוגע להעברת הקבוצה לרוכש או צירוף שותף. בעמותה אמרו אתמול: "ידעו על הנחתה צפויה של איש קש, זה לא זר לארקדי להתעסק בדברים האלה. אבל אנחנו מתרכזים רק בדבר אחד וזה להחזיר את בית"ר הביתה לאוהדים ולהעביר אותה לאלי טביב. חתמנו על חוזה בזיוני בקיץ שנתן למועדון זכות להתייחס אלינו כאל אוויר ולנצל את הלב האוהד שלנו שרצה לראות את הקבוצה מחתימה שחקנים. למזלנו היה סעיף אחד טוב בכל החוזה הזה והוא זה שמאפשר לנו להביא רוכש. ממתי ארקדי מחליט מה טוב ומה נכון לבית"ר? הוא חודשים לא משלם משכורות ואמר שמבחינתו הקבוצה תלך לפירוק. האוהדים יודעים מה טוב ולא ארקדי, שהקבוצה לא מעניינת אותו. 5 מיליון דולר? גם לא 10. לא צריכים את הכסף שלהם. קבוצה זה הרבה מעבר לכסף ואנחנו גם לא מאמינים לשום מילה שלהם. כנראה שנתראה בבית משפט".

בהתאחדות לכדורגל צופים מהצד בנעשה בבית"ר ומתרכזים כרגע בלעבור את היורו לנבחרות צעירות בשלום, אך גורם בהתאחדות שעקב אחר ההתפתחויות אתמול אמר בלילה: "מה שקורה בבית"ר מביש. החודשים האחרונים גורמים נזק תדמיתי אדיר למועדון. אם גאידמק לא רוצה את המועדון וטביב מוכן לקחת את כל ההתחייבויות אז הגיע הזמן שישחרר ולא ישחק משחקים. להתאחדות אין כרגע מה לעשות בעניין, אנחנו מקווים שראש עיריית ירושלים ואנשים כמו אהוד אולמרט יתערבו ויעשו סוף לסאגה לפני שהיא תגיע לבית משפט ותשתק את המועדון".

שחקן בבית"ר הגיב על אירועי אתמול ואמר: "אני רק שומע משהו שקשור לצ'צ'ניה ונהיה לי רע בנשמה. די, כל המקום הזה הרס את המועדון. אמרו לנו טיסה ליומיים והרסו לנו עונה שלמה ועד היום אנחנו לא רואים משכורות בגלל זה. אי אפשר פשוט להמשיך ככה, המועדון הזה ייעלם. שמישהו יתערב ויעשה סוף לביזיון הזה. תמירלאן הזה יקבל 50 אחוז וישקיע 5 מיליון דולר? עוזי גופייה יקבל 75 אחוז במנצ'סטר יונייטד לפני שזה יקרה".

ראש העירייה ניר ברקת בחר שלא לבחור צד, וזו תגובת העירייה הרשמית: ?ראש העיר שמח שיש מספר מתעניינים בביתר ירושלים, לאחר תקופה שלא היו מתעניינים בקבוצה. ראש העיר סבור כי יש לדאוג שבכל תרחיש המועדון ייצא נשכר. ראש העיר ימשיך כמובן לסייע למועדון בכל סיטואציה?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
יאמן בטדי בסופו של דבר? רוני לוי/רויטרס
אוהדי בית"ר ירושלים (דוד נומה, עוזי גופיה). מגד גוזני
בקרוב באולד טראפורד? עוזי גופיה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully