וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קובי חסן חתם לעונה, ליאור ז'אן סיכם

4.6.2013 / 10:58

הקשר הוותיק (34) יחפש עלייה חמישית: "חזרתי הביתה". גם בלם הפועל פ"ת בעונה שעברה מצטרף אמיר אדרי בדרך?

קשרה של הפועל רעננה בעונה החולפת, קובי חסן, חתם בקבוצת נעוריו מכבי נתניה לעונה אחת וינסה להעלות חזרה את המועדון לליגת העל. בנתניה היו מעוניינים מאוד בקשר שנחשב בשנים האחרונות לקבלן עליות. את השחקן ייצג במשא ומתן עורך הדין רועי דניאל.

חסן בן ה-34 השתייך לנתניה מאז שעלה לבוגרים ב-1996 עד שנת 2007 (במהלך התקופה הזו עזב כמה פעמים בהשאלות). אחרי החתימה אמר הקשר הוותיק: "אני מאוד שמח לחזור הביתה, יש לי מטרה אחת ויחידה בראש והיא להחזיר את מכבי נתניה לליגת העל".

בקשר הייתה מעוניינת גם רעננה שהציעה לו להישאר ולשחק איתה בליגת העל, אבל בסופו של דבר הוא החליט לחזור לנתניה, בעיקר בזכות לחץ של אוהדים ותושבי העיר לחזור ולסייע למועדון נעוריו.

גם הבלם ליאור ז'אן (26), ישחק בעונה במכבי נתניה לאחר שסיכם את תנאיו לעונה אחת. ז'אן שיחק בחצי העונה שעברה בהפועל פתח תקוה ולפני כן במכבי תל אביב, הפועל באר שבע והפועל חיפה.

מי שעוד סיכם את תנאיו וצפוי לחתום בקרוב רשמית על חוזה בקבוצה הוא חלוצה של עירוני נצרת עלית, רן רול. המאמן יוסי מזרחי מעוניין מאוד להחתים גם בלם ברמה גבוהה וכן שוער. למאמן שלושה מועמדים מובילים: אוהד לויטה, אמיר אדרי ודודו גורש כשהאמונה בנתניה ששוערה השני של מכבי חיפה בעונה האחרונה הוא זה שיאייש את העמדה בין הקורות בסופו של דבר.

מאמן מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי. מגד גוזני
שלושה שחקני חיזוק. מזרחי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully