וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "שיחקנו את הכדורסל שלנו, וזרענו הרס"

קינג ג'יימס חגג את העלייה הקלילה לגמר ה-NBA. בוש התנצל בפני חבריו על יכולתו. ג'ורג': "בקצב הזה, נזכה באליפות בקרוב". וגם: לברון לפני ג'ורדן במשחקי 7, והרצפים שנקטעו של וויד ואנדרסן

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
לפני מייקל ג'ורדן במשחקי 7. לברון ג'יימס/GettyImages

מספרי המשחק בין מיאמי לאינדיאנה (ההיט ניצחו 76:99 והשלימו 3:4 בסדרה)

* לברון ג'יימס ניצב בראש רשימת הקלעים במשחקי 7 בפלייאוף בכל הזמנים עם 33.8 נקודות למשחק. קינג ג'יימס עשה זאת ב-4 משחקים, בעוד שמייקל ג'ורדן רשם 33.7 נקודות למשחק ב-3 משחקי 7 בהם שיחק. אלן אייברסון ניצב במקום השלישי עם 32.5 נקודות למשחק ב-2 משחקים.

* דווין וויד הגיע ל-21 נקודות, וקטע רצף של 12 משחקים עם פחות מ-20 נקודות - הרצף הארוך בקריירה שלו.

* החטאתו של כריס אנדרסן ברבע השני הרסה לו את המאזן המושלם בסדרה (15 מ-15), וקטעה רצף של 18 קליעות רצופות מהשדה.

* בלילה שבין חמישי לשישי ייפתח גמר ה-NBA בין מיאמי לסן אנטוניו. המאזן של הספרס בסדרות גמר עומד על 0:4 עם זכיות ב-1999, 2003, 2005 ו-2007. ההיט חגגו ב-2006 וב-2012 וירדו מנוצחים ב-2011.

* המאזן בין הספרס להיט העונה עומד על 0:2 למיאמי, אחרי שכזכור שבמשחק הראשון בפלורידה בו ניצחה האלופה 100:105 גרג פופוביץ' העניק מנוחה לטים דאנקן, טוני פארקר, מאנו ג'ינובילי ודני גרין במשחק במיאמי וספג על כך קנס של 250,000 דולר, ובמשחק בטקסס וויד ולברון נחו, אך ההיט שוב ניצחו 86:88.

* פול ג'ורג', שקלע 10 מ-13 מהשדה במהלכים בהם נשמר על ידי לברון בשני המשחקים הראשונים, קלע בחמשת המשחקים האחרונים בסדרה רק 7 מ-16 מול ה-MVP.

* הפייסרס ניצבים כעת על מאזן של 4:2 במשחקי 7, כולל 4:0 במשחקי חוץ.

דווין וויד שחקן מיאמי היט עם לברון ג'יימס. Mike Ehrmann, GettyImages
שוב מפוקסים. דווין וויד ולברון ג'יימס/GettyImages, Mike Ehrmann

מיאמי העפילה הבוקר (שלישי) בפעם השלישית ברציפות לגמר ה-NBA, אחרי ניצחון קל 76:99 על אינדיאנה במשחק השביעי בגמר המזרח. המשחק המצופה בין האלופה המכהנת לפייסרס הקשוחים הבטיח לספק דרמה גדולה, אבל ההיט פתחו מבערים ברבע השני וברחו לפער שכבר הגיע ל-28 נקודות, בדרך למפגש מסקרן בסדרת הגמר מול סן אנטוניו, שייפתח בלילה שבין חמישי לשישי שעון ישראל.

"דאגנו לעניינים, בכל האמצעים הדרושים", אמר לברון ג'יימס, שסיים עם 32 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. "פשוט התמקדנו בכל התקפה ובכל ניסיון לעצירה, שיחקנו את הכדורסל של מיאמי היט, ובהחלט זרענו הרס".

דווין וויד שסוף סוף חזר לעצמו אחרי ההתנצחויות הפומביות עם לברון אמר: "אתה אף פעם לא רוצה לקחת שום דבר כמובן מאליו, וזו הרגשה אדירה לעלות לעוד סדרת גמר. כל מה שקרה בששת המשחקים הקודמים לא שינה לנו כלל, מה שקבע היה המשחק הזה".

כריס בוש, שהתנצל בפני חבריו לקבוצה על יכולתו החלשה לפני המשחק, בו שוב לא הצליח לקלוע בדאבל פיגרס עם 9 נקודות, אמר: "זו זכות להיות חלק מהקבוצה הגדולה הזו, עם חברים נהדרים לקבוצה, ולקבל הזדמנות לשמור על התואר. אנחנו רוצים ליהנות מהניצחון, כי אין הרבה משחקי 7, אבל להמשיך במהירות קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. Mike Ehrmann, GettyImages
רגע של חוסר ספורטיביות. רוי היברט/GettyImages, Mike Ehrmann

באינדיאנה התאכזבו מהתצוגה החלשה דווקא במשחק המכריע, ורוי היברט, שעמד במרכז סערה תקשורתית אחרי המשחק הקודם ואף נקנס ב-75,000 דולר על הערתו ההומופובית, ירד ישירות לחדר ההלבשה מבלי לברך את המנצחים.

פול ג'ורג', שקלע ב-50% מהשדה בסדרה ונעצר על 7 נקודות ב-2 מ-9, אמר: "הדבר הטוב הוא שאנחנו קבוצה צעירה שעברה את שלב הבנייה. זו הייתה השנה הראשונה בה טעמנו הצלחה, ובקצב בו אנחנו מתקדמים, אנחנו רואים זכייה באליפות מגיעה בקרוב".

המאמן המפסיד פרנק ווגל הוסיף: "כולם בארצות הברית יודעים עכשיו מי זאת אינדיאנה פייסרס. אנחנו מייצגים את כל הדברים הנכונים - קלאסה, אופי, עבודה קשה, כדורסל אולד-סקול, לשחק את המשחק בדרך הנכונה. אנחנו מייצגים את המועדון, העיר והמדינה שלנו ממש ממש טוב, ויש לנו הרבה במה להתגאות".

פרנק ווגל מאמן אינדיאנה פייסרס. Mike Ehrmann, GettyImages
"אנחנו מייצגים את כל הדברים הנכונים". פרנק ווגל/GettyImages, Mike Ehrmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully