וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.6

כל ההחתמות והשמועות: פלורנטינו פרס הוסיף את שמו של זידאן לרשימת המועמדים לרשת את מוריניו, וייה החליט שלא להחליט, טורס ומאטה עשויים לעזוב את צ'לסי

העברות

* מאמן בנפיקה, ז'ורז'ה ז'סוס, האריך את חוזהו בקבוצה עד קיץ 2015.

* יקוב (קובה) בלאשצ'יקובסקי האריך את חוזהו בבורוסיה דורטמונד עד יוני 2018. הקשר הפולני הגיע לשוורצגלבן מוויסלה קרקוב ב-2007.

* השוער הוותיק אנדרס פאלופ חתם לעונה אחת בבאייר לברקוזן. הספרדי בן ה-39 שיחק בשמונה השנים האחרונות בסביליה.

* פורטונה דיסלדורף שירדה בתום העונה לבונדסליגה2, מינתה את מיכאל בוסקנס ההולנדי למאמנה החדש. בוסקנס שיחק בקבוצה בשנים 1987-1992.

* מירוסלב ג'וקיץ' הוא המאמן החדש של ולנסיה. מאמן נבחרת סרביה לשעבר יחליף בתפקיד את ארנסטו ואלורדה, ויוצג באופן רשמי מול התקשורת ביום רביעי הקרוב. אגב, בשבוע שעבר הוזכר שמו של מאמן ויאדוליד לשעבר כמועמד להחליף את אוסקר גרסיה במכבי תל אביב.

שמועות

* הצהרה מעניינת מאוד של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס: "זינאדין זידאן יכול להיות מאמן ריאל מדריד במקום ז'וזה מוריניו, יש לו את כל הכישורים, אבל עדיין לא חשבנו על זה". יש לציין כי הנשיא הבהיר כי ההעדפה הראשונה שלו היא עדיין קרלו אנצ'לוטי.

* תחנת רדיו ספרדית טוענת הערב כי ז'וזה מוריניו יוותר על צמד הכוכבים הספרדים של צ'לסי - פרננדו טורס וחואן מאטה - ועשוי להציבם ברשימת ההעברות.

* 'הסאן' טוען שווסלי סניידר נמצא על סף מעבר לצ'לסי, על מנת להתאחד מחדש עם ז'וזה מוריניו שאימן אותו באינטר, למרות שהקשר ההולנדי חתום לשלוש שנים נוספות בגלאטסראי.

* ג'רארד דאולפאו, חלוצה בן ה-19 של ברצלונה, הודה שהגעתו של ניימאר עשויה לגרום לו לעזוב: "יש לנו שחקנים טובים מאוד בהתקפה, וזה מסובך. אשב עם ההנהלה ונחליט מה האופציה הטובה ביותר בשבילי".

* דויד וייה, שמחוזר על ידי טוטנהאם וארסנל, הצהיר שלא יקבל החלטה לגבי עתידו עד אחרי גביע הקונפדרציות, שיסתיים ב-30 ביוני.

* על פי דיווחים באיטליה ובספרד, יובנטוס הציעה לריאל מדריד 22 מיליון יורו על גונסאלו היגואין, אבל כרגע הבלאנקוס דורשים 30 מיליון.

* רומא שמחפשת מאמן חדש לקראת העונה הבאה, צפויה להיפגש בקרוב מאוד עם מאמן בורדו ונבחרת צרפת לשעבר, לורן בלאן.

* אחרי שהשלימה אתמול את הרכש הראשון שלה הקיץ בדמותו של דניאל קרבחאל, ריאל מדריד מאיצה את המגעים לצירופו של ז'פרי קונדוגביה, קשרה הצרפתי בן ה-20 של סביליה.

* ועוד מריאל: כריסטיאנו רונאלדו העמיד את ביתו בספרד, השווה 5.4 מיליון יורו, למכירה, מה שמיד מעלה ספקולציות על עזיבתו את ריאל מדריד. בתוך כך, עיתון הספורט "א-בולה" הפורטוגלי כותב שרונאלדו לא ייחדש את חוזהו בריאל מדריד מעבר ל-2015.

ווסלי סניידר שחקן גלאטסראיי. GettyImages
שוב בדרך לחיקו של מוריניו? ווסלי סניידר/GettyImages

* ארסן ונגר, שהודה אתמול שהוא מעוניין בווין רוני, עשוי על פי 'דיילי מייל' לפנות לסוונסי על מנת לרכוש את מיצ'ו, החלוץ הספרדי שכבש 22 שערים אשתקד.

* ליברפול סימנה מטרת רכש מעניינת בדמותו של הנריך מחיטריאן, קשרה הארמני של שחטאר דונייצק, שתג המחיר שלו עומד על 22 מיליון ליש"ט.

* מונאקו ממשיכה להפגיז בהצעות בומבסטיות, ובאנגליה מדווחים שהמיליארדרים החדשים של צרפת הציעו לניוקאסל 20 מיליון ליש"ט על יוהאן קבאי.

* באיטליה טוענים שפיורנטינה מעוניינת בקוסטל פנטילימון, שוערה של מנצ'סטר סיטי.

* סים דה יונג, קשרה של אייאקס, הצהיר שהוא מעוניין לעזוב את החממה ההולנדית לטובת מועדון גדול באירופה, על מנת לשפר את סיכוייו לשחק במדי נבחרת האורנג' במונדיאל בקיץ הבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully