וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית הדגל של ה-WWE מגיעה לערוץ TRACE ספורט

הערוץ החדש שהושק לאחרונה בערוץ 52 ב-HOT יעביר את WWE Main Event בשידורים בלעדיים מדי שבת ב-19:00

ערוץTRACE" ספורט", ערוץ חדש הפתוח בחינם לכל לקוחות HOT באפיק 52, רכש את זכויות השידור הבלעדיות בישראל של כל אירועי הדגל של ."WWE MAIN EVENT" התכנית תשודר, לראשונה בישראל, מדי שבוע בערוץ TRACE" ספורט", בכל מוצ"ש, החל מהשעה 19:00.

"WWE MAIN EVENT"הינו מופע טלוויזיוני יוצא דופן המספק את התשובה האולטימטיבית לשאלה המסקרנת את חובבי הז'אנר: מה קורה שכוכבי ה- RAW פוגשים את כוכבי ה- SMACKDOWN לקרבות בלתי נשכחים.

התכנית שהושקה בארה"ב באוקטובר 2012 ע"י וינס מקמהון השתלבה במהירות ובטבעיות בעלילות ה-WWE והפכה תוך זמן קצר ללהיט ענק בכל העולם. התכנית כוללת קרבות בלעדיים בין מתאבקי RAW ומתאבקי SMACKDOWN. בנוסף לקרבות, ישולבו במהלך התכנית, כמיטב המסורת, גם קטעי וידאו של כל מה שקורה מאחורי הקלעים.

במהלך העונה, מדי שבת, נוכל לצפות בכוכבים הגדולים בקרבות מדהימים. בין המשתתפים: ג'ון סינה, דוויין "הרוק" ג'ונסון, דולף זיגלר, אלברטו דל ריו, קופי קינגסטון, המיז, ווייד בארט, ביג אי לנגסטון, סת' רולינס, קייטלין, אנטוניו סזארו, אר טרות', ועוד. התכניות ישודרו מדי שבת בשידור ראשוני וישולבו בשידורים חוזרים במהלך השבוע.

"האירוע המרכזי" של ה-WWE בכל מוצאי שבת ב-19:00, רק ב-TRACE ספורט, ערוץ 52 ב-HOT.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully