וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "צריך לדאוג שאני וכריס נקבל הזדמנויות להצליח"

טירוף הפלייאוף: פלאש בביקורת על לברון, שהגיב: "רואים שהם מתקשים". היברט על תוקף שסחט מג'יימס: "אני לא הומו"

מספרי המשחק בין אינדיאנה למיאמי (77:91 לפייסרס, שהשוו ל-3:3):

* דווין וויד וכריס בוש קלעו יחד 4 מ-19 במשחק ותרמו 15 נקודות - היבול הכי דל שלהם יחד העונה. וויד נגע רק 25 פעמים בכדור ובוש רק 19, הכי מעט נגיעות מבחינתם בסדרה.

* גם בהגנה וויד לא היה משהו. פול ג'ורג' קלע 5 מ-7 כשוויד שמר עליו, מול לברון כוכבה של אינדיאנה קלע 1 מ-4.

* הפייסרס ניצחו את ההיט 22:44 בנקודות בצבע. ברבע השלישי הפייסרס חגגו עם 16 נקודות מתחת לסל של האלופה, ולא ספגו אף נקודה בצבע שלהם.

* מיאמי קלעה ב-36.1% מהשדה - אחוזי הקליעה הכי גרועים שלה בעידן הטריו מאז ה-15 במאי 2012, במשחק 2 של חצי גמר המזרח (34.6%). אגב, גם אז היריבה הייתה אינדיאנה.

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' (מרכז). Ronald Martinez, GettyImages
הסתדר יפה עם וויד. פול ג'ורג' מטביע חותם/GettyImages, Ronald Martinez

* למיאמי יש שבעה שחקנים שחוו משחק שביעי בפלייאוף לעומת שניים בלבד של אינדיאנה (סם יאנג ודייויד ווסט).

* ללברון יש ממוצע של 34.3 נקודות במשחק שביעי בסדרות. זה המספר הכי גבוה של שחקן ששיחק לפחות בשני משחקים כאלה.

* לברון ג'יימס עבר את סקוטי פיפן בטבלת קלעי הפלייאוף של כל הזמנים. קינג ג'יימס עומד כרגע על 3,643 נקודות בפלייאוף, והמטרה שהבאה שלו היא מג'יק ג'ונסון, שקלע 3,701 נקודות.

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס (שמאל) מול שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. רויטרס
רואה מקרוב את הגב של מג'יק. לברון מול ג'ורג'/רויטרס

גמר המזרח מספק לנו סיפורים משחק אחר משחק, וגם משחק שש, בו אינדיאנה ניצחה 77:91 והשוותה ל-3:3 לא אכזב. המשחק השביעי, שיכריע מול מי תתמודד סן אנטוניו בגמר ייערך בלילה שבין שני לשלישי, ואפשר רק לספור את הדקות לקראת הקרב האדיר שנקבל בפלורידה.

"אני ודייויד ווסט זרקנו את עצמנו לתוך הצבע, פול ואני רצינו לוודא שזה לא יהיה המשחק האחרון שלנו העונה", אמר סנטר אינדיאנה רוי היברט, שהיה מצוין במשחק עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים. היברט דיבר במסיבת העיתונאים על עבירת התוקף מעוררת המחלוקת שמשך מלברון, והתייחס לעזרה שהעניק בצבע לפול ג'ורג' בשמירה על קינג ג'יימס: "במשחק 3 הרגשתי שאכזבתי את פול ג'ורג' כשלא שמרתי על הגב שלו ולברון קלע סל ניצחון כשתקעו אותי בספסל - אני לא הומו - אבל רציתי להיות שם בשבילו. אני חושב שיש לו סיכוי להיות ה-MVP של הליגה בעונה הבאה". אגב, האמירה של היברט סחטה צחוק קל ובאתר ה-NBA המילים "אני לא הומו" במסיבת העיתונאים צונזרו.

כשהיברט נשאל למה לדעתו סיים רק עשירי בדירוג שחקני ההגנה של השנה, הסנטר ירה לעבר העיתונאים: "אתם יודעים מה, בגלל כל מיני בני זונות בתקשורת שלא רואים אותנו משחקים השנה, ולא אכפת לי שיקנסו אותי".

סנטר אינדיאנה פייסרס רוי היברט (שמאל) חוגג. Ronald Martinez, GettyImages
האמירה שלו צונזרה וגם התקשורת חטפה ממנו. היברט/GettyImages, Ronald Martinez

מאמן הפייסרס פרנק ווגל החמיא להיברט: "רוי עושה דברים גדולים, יש לו השפעה אדירה והוא קורא מצוין את המשחק". דייויד ווסט, שתרם דאבל-דאבל נאה של 11 נקודות ו-14 ריבאונדים, לא חש בטוב לפני המשחק ו-ווגל אף שקל לשחררו: "הגענו רחוק מדי מכדי שאוותר על משחק. אני לא מרגיש טוב כרגע למרות שהניצחון המתיק קצת את ההרגשה. אני בטוח שמחר ארגיש טוב יותר, ואהיה מוכן ליום שני".

פול ג'ורג' היה נהדר עם 28 נקודות ו-8 ריבאונדים: "דייויד ווסט היה מצוין היום ועמד באתגר, הוא נתן את כולו, קלע ושמר", החמיא הפורוורד לחברו. "הוצאנו טוב לפועל", הוסיף ג'ורג', "ניסינו לתקוף מהר את מיאמי, ביצענו טוב את הפיק אנד רול".

פורוורד אינדיאנה פייסרס דייויד ווסט. רויטרס
נתן את כל כולו. ווסט/רויטרס

"הם היו טובים יותר בכל אספקט של המשחק", אמר מאמן מיאמי אריק ספולסטרה, "הם פשוט עשו לנו בית ספר ברבע השלישי". דוויד וויד היה חלש עם 10 נקדות, וקלע 3 מ-11 מהשדה. "יש לנו שחקנים שמנסים להשתפר ולעשות יותר, אנחנו חייבים לעזור יותר אחד לשני", אמר פלאש, "אנחנו צריכים לדאוג שאני וכריס נקבל יותר הזדמנויות להצליח במשחק, זה משהו שאנחנו צריכים לשים אליו לב כקבוצה".

ומה ללברון ג'יימס היה לומר על הביקורת המרומזת הזאת של וויד. "אפשר לדבר על המובן מאליו, שניהם מתקשים", אמר קינג ג'יימס, שקלע 29 במשחק. "כשאתה מתקשה, הדבר הכי טוב זה לבצע ליי-אפ או דאנק. וויד החטיא כמה מהם, כריס נאבק עם הקליעה שלו והפציעה שלו בקרסול לא עוזרת. אני יכול לשחזר הרבה מהלכים בראשי. היו לוויד שני מהלכי ליי-אפ ברבע השלישי שפספס ועוד אחד ברביעי והיו לו מבטים טובים. אני אצפה במשחק ואראה איך אפשר לעזור לוויד לחזור למסלול. העבודה שלי היא להשאיר את בוש עם מוטיבציה ולהזכיר לו כמה הוא חשוב לנו. עבדנו כל העונה כדי להשיג את יתרון הביתיות ויש לנו עוד משחק אחד חשוב בבית ושניהם הם אלופים והם ימצאו דרך להראות את זה".

ברבע השלישי לברון ניסה להציל כדור ונחת הישר בזרועותיו של שאקיל אוניל. ברבע הרביעי לברון ספג עבירת תוקף ואיבד את קור רוחו. הוא רץ לקצה המגרש במחאה על השריקה. "להסביר את זה? ראיתם את זה", אמר לברון ג'יימס אחרי המשחק, "הפייסרס שלטו ברבע השלישי באופן מוחלט, הם קלעו, לא עצרנו אותם והחטאנו הרבה מאוד זריקות".

גארד מיאמי היא דווין וויד (מרכז) בין שחקני אינדיאנה פייסרס דייויד ווסט ורוי היברט. רויטרס
"חייבים לעזור אחד לשני". וויד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully