וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו נפרד מריאל מדריד עם שריקות בוז וניצחון

"המיוחד" עמד במוקד ב-2:4 על אוסאסונה בו הוא השאיר את קסיאס מחוץ לסגל. המשחק הופסק אחרי שהצלמים הנפלו עליו

מנג'ר ריאל מדריד ז'וז'ה מוריניו. רויטרס
טירוף במשחק הפרידה שלו. מוריניו/רויטרס

תאהבו אותו, תשנאו אותו, אצל ז'וזה מוריניו אף פעם לא משעמם. המאמן הפורטוגלי נפרד היום (שבת) מריאל מדריד ומאצטדיון סנטיאגו ברנבאו במשחק שפתח את המחזור ה-38 והאחרון בליגה הספרדית, משחק שהסתיים בניצחון 2:4 על אוסאסונה. כמו שלוש השנים מלאות האמוציות של "המיוחד" בבירת ספרד, גם משחק הפרידה סיפק צבע.

במסגרת קרב המאסף שלו, מוריניו ביצע היום צעד מלחמתי אחרון נגד הקהל, העיתונאים והנשיא פלורנטינו פרס: הצבת השוער הרביעי חסוס בין הקורות. איקר קסיאס, שמסוכסך עם הפורטוגלי ושימש כלי מרכזי באיבוד של המאמן את חדר ההלבשה, כלל לא נכלל בסגל.

מנג'ר ריאל מדריד ז'וז'ה מוריניו מוקף על ידי צלמים. GettyImages
העדיף את השוער הרביעי על פני איקר קסיאס. מוריניו/GettyImages

כחצי דקה בתוך המשחק מוריניו קם מהספסל לראשונה ונתקל בשריקות בוז רועמות מהיציעים. אם לא די בכך, כ-25 צלמים הסתערו בכיוונו של המנג'ר במטרה לצלם את תגובתו, מה שגרם למיני מהומה על הקווים ואילץ את השופט לעצור את המשחק למשך כחצי דקה. ביציעים הדיעות היו חלוקות. לצד שלטים עם כיתובים דוגמת "ברוך שפטרנו" היו גם כאלו שעודדו את המאמן.

אחרי שריקת הסיום מוריניו פנה לכיוון היציע הדרומי שם ממוקמים חברי ארגון "אולטרה סור" שתמכו בו, מחא כפיים לכיוונם ונופף בידיו לשלום. האוהדים ביציעים האחרים שוב שרקו בוז, אם כי בצורה חלשה בהרבה מאשר בפתיחת המשחק.

אגב, מספר שעות לפני פתיחת המשחק פרסם מוריניו הודעה באתר הרשמי של הבלאנקוס, ובה נכתב: "אני מאחל לכל מי שמזוהה עם ריאל מדריד הצלחה גדולה בעתיד. אני מעריך את התמיכה של אוהדים רבים ומקבל את הביקורת של אחרים. שכולם יהיו בריאים, ואללה מדריד!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי ריאל מדריד מניפים כרזה עם תמונה של ז'וזה מוריניו. רויטרס
ביציע של ה"אוטלרה סור" המשיכו לתמוך/רויטרס

במשחק עצמו גונסאלו היגואין, שכנראה יעזוב בקיץ, קיבל את סרט הקפטן. כריסטיאנו רונאלדו, צ'אבי אלונסו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס ופאביו קואנטראו הפצועים לא נכללו בסגל וכמוהם גם סמי חדירה המורחק.

35 דקות מהפתיחה היגואין קיבל כדור עומק מלוקה מודריץ' והכניע את איקר רייסגו כדי לקבוע 0:1 לריאל. אחרי שלוש דקות זה כבר 0:2, אחרי שכדור חופשי של מסוט אוזיל מצא את הראש של מייקל אסיין והגנאי נגח היטב פנימה. אסיין שיעזוב בקיץ, רץ לחגוג את מוריניו שהביא איתו למדריד אחרי שנים מוצלחות יחדיו בצ'לסי.

אגב, השער של אסיין היה שער הליגה ה-101 של ריאל מדריד העונה וזו העונה הרביעית ברציפות של הבלאנקוס בה הוא מבקיעים למעלה מ-100 שערי ליגה.

במחצית השנייה הקבוצה מפאמלונה חזרה למשחק והשוותה משערים של רוברטו טורס בדקה ה-52 וסחודו בדקה ה-63, אבל קארים בנזמה קבע 2:3 לריאל בדקה ה-70.

בדקה ה-75 התרחש ארוע מעניין נוסף: השוער בן ה-41 ריקרדו, פעם רכש מאוד לא מוצלח במנצ'סטר יונייטד, נכנס כמחליף להופעה אחרונה בקריירה. כעבור 11 דקות הוא ספג מחוסה קאייחון את השער שקבע 2:4. השער האחרון שריקרדו סופג בקריירה, השער האחרון של ריאל מדריד בעידן ז'וזה מוריניו.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד חוגג עם שחקנו מייקל אסיין. רויטרס
אסיין בחר לחגוג עם המאמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully