וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "על נבחרת אנגליה אני אפילו לא חושב"

חלוץ ברזיל שוב מזלזל לקראת המשחק ביום א' (22:00, ספ' 1): "יש את ספרד וגרמניה, אבל אנגליה לא תהווה איום במונדיאל"

ניימאר הפך לשם המדובר ביותר הכדורגל העולמי בשבועות האחרונים וככזה, הוא גם משמש כמרואיין מבוקש. ב"הסאן" האנגלי מצאו זמן לשוחח איתו לקראת משחק הידידות בין ברזיל לאנגליה ביום ראשון (22:00, ספורט1 וספורט1 HD) והוא לא ממש שמר על פוליטקלי קורקט.

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
מכבד את שחקני אנגליה, אבל פחות את הנבחרת שלהם. ניימאר/AP

"יש לי הרבה כבוד לשחקנים האנגלים, הם הגיעו להרבה הישגים עם הקבוצות שלהם. אבל בכל הנוגע לנבחרת אנגליה - כשאני מסתכל עליה אני לא רואה בה איום אמיתי בגביע העולמי בשנה הבאה", אמר ניימאר, "אנחנו רוצים לזכות בגביע מול הקהל הביתי שלנו ויש שתי נבחרות אחרות שאני רואה בהן איום: גרמניה וספרד. יש גם את ארגנטינה, הולנד ואיטליה, אבל על אנגליה אני אפילו לא חושב".

זו לא הפעם הראשונה שהתקשורת האנגלית מושכת ציטוטים מהברזילאי הצעיר. בפברואר האחרון הוא השמיע דברים דומים ואז אמר: "אני חושב שאנגליה מתבססת על ווין רוני. לברזיל יש הרבה שחקנים שיכולים לנצח משחקים וכך גם לגבי ארגנטינה. אם מסי סובל ממשחק לא טוב, עדיין יש להם את אגוארו וטבס. אם לאינייסטה יש משחק רע, לספרד יש את צ'אבי ו-וייה. ברגע שאין את רוני, אתה לא רואה שחקן ספציפי שיכול לנצח עבור אנגליה את המשחקים".

חשוב לצין אגב, שאחרי אותם דברים שניימאר השמיע לפני כשלושה חודשים וחצי, ברזיל נכנעה לנבחרת שלושת האריות 2:1 במשחק ידידות.

מאמן ברזיל לואיז פיליפה סקולארי. Shaun Botterill, GettyImages
המטרה העיקרית: להרשים את סקולארי/GettyImages, Shaun Botterill

החלוץ בן ה-21 שחתם לאחרונה בברצלונה, הוסיף לקראת המשחק שיתקיים באצטדיון מרקאנה המשופץ: "זה משחק גדול כי אנחנו רוצים לפתוח את האצטדיון מחדש עם ניצחון. הדבר הכי חשוב הוא להרשים את המאמן. יהיו רק 11 מקומות בהרכב הפותח של נבחרת ברזיל במשחק הפתיחה של הגביע העולמי בקיץ הבא וכל אחד מהשחקנים רוצה להוכיח שמקומו שם".

על הבחירה שלו בברצלונה, אמר ניימאר: "הייתה התעניינות מכמה קבוצות באנגליה ובספרד, אבל התייעצתי עם המשפחה שלי והיא אמרה לי לבחור בקבוצה שלא רק זוכה בתארים, אלא שמציעה גם יציבות. לא רציתי לשחק בקבוצה שמחליפה מאמן בכל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully