וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.6

החלון עדיין לא נפתח, השמועות בשיאן: פ.ס.ז' מפתה את ווין רוני ומנהלת מגעים עם המאמן לורן בלאן, דויד וייה מתקרב לאנגליה, דורטמונד רוצה את כריסטיאן טייו מבארסה

העברות

* פורטו הודיעה על החתמתם של שני שחקנים: קשר הכנף של אסטוריל, ליקה (24) והקשר ההתקפי של פאשוס דה פרייה, ג'וסואה (22). הם יצטרפו לאלופת פורטוגל ב-1.7.

* רשמית: המגן השמאלי מרכוס אלונסו, 22, חתם לשלוש שנים בפיורנטינה אליה הוא עבר מבולטון האנגלית אחרי שסיים את חוזהו. הוא השחקן השני שחותם במדי הוויולה לקראת העונה הבאה אחרי אלכסנדר יקובנקו האוקראיני שיגיע מאנדרלכט.

* מיינץ החתימה שני שחקנים חדשים לעונה הבאה: הקשר יוהנס גייס (19) יצטרף אליה מגרויטר פורת שירדה לבונדסליגה 2 וכך גם חלוץ וולפסבורג סבסטיאן פולטר (22), שהושאל לנירנברג בעונה החולפת. שניהם חתמו על חוזים לארבע שנים.

* רכש ראשון לרובין דוט כמאמנה החדש של פרייבורג: הקשר הקונגולזי של פרייבורג, סדריק מקיאדי. דוט היה זה שהביא את מקיאדי לקבוצה מהיער השחור ב-2009.

סדריק מקיאדי שחקן פרייבורג. Dennis Grombkowski, GettyImages
מאחד כוחות עם רובין דוט. סדריק מקיאדי/GettyImages, Dennis Grombkowski

שמועות

* חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, התבשר שהוא יוכל להצטרף לפריס סן ז'רמן ולעבור תמורת 30 מיליון ליש"ט, כך מפרסם 'דיילי אקספרס'. במסגרת העסקה, אמור החלוץ להרוויח לכל הפחות 300 אלף ליש"ט בשבוע.

* ומי יאמן את פ.ס.ז'? על פי היממה האחרונה נראה שזה יהיה לורן בלאן. מאמן בורדו ונבחרת צרפת לשעבר החל במגעים עם האלופה והביע הסכמה לעבוד תחת לאונרדו שימשיך כמנהל הספורטיבי. החתימה בקרוב?

* ב'דיילי מירור' טוענים שהמעבר של דויד וייה לאנגליה הוא כבר ודאי. שלוש המועמדות הבולטות לקלוט את חלוץ ברצלונה הן ארסנל, ליברפול וטוטנהאם שמעוניינות בשחקן.

* האלופה האיטלקית יובנטוס רוצה את חלוץ מנצ'סטר יונייטד, חאבייר הרננדס, זאת במידה שעסקת גונסאלו היגואין, שעשוי לעזוב את ריאל מדריד, לא תצליח בסופו של דבר.

* ניוקאסל מוכנה לשלם עשרה מיליון ליש"ט כדי לצרף את קשרה של דרבי קאונטי וויל יוז, כך מפרסם 'דיילי מירור'.

* האם נראה בקרוב מעבר ענק מברצלונה לריאל מדריד? ב'אל מונדו דפורטיבו' מפרסמים שטיאגו אלקנטרה, ששמו עלה כמועמד להצטרף לבלאנקוס, כבר החל במגעים עם היריבה הגדולה של בארסה כאשר הכישרון הצעיר יוכל לעזוב תמורת 18 מיליון יורו בלבד. הקשר, אגב, מועמד גם למנצ'סטר יונייטד.

* עוד דיווח בברצלונה טוען ששחקן מבטיח אחר של הקבוצה, כריסטיאן טייו, נמצא על הכונת של סגנית אלופת אירופה, בורוסיה דורטמונד.

דויד וייה שחקן ברצלונה. GettyImages
לאן ממשיכים מכאן? דויד וייה/GettyImages

* שימו לב לקרב הבא: קשרה בן ה-15 של צ'לסי קייל סקוט מבוקש על ידי יובנטוס, ברצלונה וריאל מדריד. מדובר בשחקן שמשחק כבר בנבחרת עד גיל 16 של אנגליה ונחשב לכישרון מבטיח.

* מה תהיה ההחתמה הראשונה של דייויד מויס? ב'דיילי אקספרס' טוענים שמנצ'סטר יונייטד מנסה לצרף את המגן הימני האורוגוואי גיז'רמו ואלרה מפנארול.

* האם ברצלונה מחפשת יורש לצ'אבי? על פי 'ספורט', בקבוצה חושבים לצרף את קשרה של ריבר פלייט בן ה-21, אזקיאל קיריגליאנו.

* מגנה הימני של ליל לוקא דין מבוקש: מלבד ליברפול, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי ומונאקו, גם פריס סן ז'רמן מעוניינת בשחקן בן ה-19.

* קשרה ההתקפי של פורטו, כריסטיאן אטסו בן ה-21, התראיין וסיפר שהוא נחוש לעבור לפרמיירליג. ליברפול וארסנל מביעות עניין רב בצעיר, אבל כרגע האלופה הפורטוגלית מתעקשת שהיא תשחרר אותו רק תמורת סכום השחרור בחוזהו: 30 מיליון יורו. אם פורטו לא תתגמש בצורה מאוד משמעותית, הגנאי יישאר אצל בשורותיה.

* אחרי שירד ליגה עם קווינס פארק ריינג'רס, ז'וליו סזאר מתקרב לחתימה על חוזה לשנתיים בארסנל. על פי ההערכות, השוער ששיחק תקופה ארוכה באינטר צפוי להרוויח ארבעה מיליון יורו בעונה.

* הקשר של לך פוזנאן אלכסנדר טונב בדרך לאסטון וילה אחרי שקבוצתו הסכימה לדמי ההעברה בגובה 2.5 מיליון ליש"ט, כך מדווח 'הסאן'.

* ב'טלגרף' טוענים שפיל נוויל עשוי להיות המחליף של גאס פויט כמאמנה של ברייטון מהצ'מפיונשיפ בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully