וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN ישראל בדרך לסגירה

30.5.2013 / 16:20

בשורה קשה לחובבי הספורט האמריקאי: הערוץ שמשדר משחקי NBA, פוטבול ובייסבול, ייסגר בשבועות הקרובים

חובבי הספורט האמריקאי בישראל לא יאהבו את הבשורה הזו: ערוץ ESPN, שבמשך שנים שידר מענפי הספורט האמריקאי, בדרך לסגירה. בניגוד למהלך של 2010, אז הורד הערוץ ביוזמת HOT לתקופה קצרה והושב לממיר שנה לאחר מכן, הפעם ההסרה היא חלק מתהליך רה-ארגון בארצות הברית והערוץ יירד באופן גורף גם ב-HOT וגם ב-YES. על הידיעה דווח לראשונה ב"גלובס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נראה אותם יותר. ESPN/מערכת וואלה!, צילום מסך

ESPN ישראל קמה בסוף שנות ה-90 כחלק מהמערך העולמי של הרשת. צופי הערוץ נהנו ממשדרי NBA, בייסבול ומשחקי יום ראשון ושני בפוטבול, כשבנוסף הועבר גם הסופרבול בשידור ישיר יחד עם תכניות אירוח ודיוני אולפן. לאחרונה עלו שמועות על סגירה בעקבות קשיי תקציב של הרשת, אולם רק בימים האחרונים נמסרה הודעה למפעילי הערוץ בישראל. הורדת הערוץ מהמסך צפויה להתבצע בשבועות הקרובים, כפי הנראה במהלך חודש יולי.

למהלך אין, על פי גורמים בארצות הברית, קשר לחשיפה של הערוץ. אף ש-ESPN הוא ערוץ נישה, הוא צבר במהלך השנים קהל מסור, אולם במסגרת תהליך של התייעלות ברשת נפלה ההחלטה לסגור את השידורים בארץ. כזכור, ב-2010 בחרה HOT להוריד עצמאית את הערוץ ונתקלה במחאה מצד גורמים רבים (בהם גם וואלה! ספורט).

לצופי הספורט האמריקאי יש כיום, מלבד ESPN, מספר אפשרויות אחרות, בהן ספורט5, שמעביר בעיקר שידורי NBA, ו-FOX שמעבירה שידורי בייסבול ופוטבול. גם METV, ערוץ המזרח התיכון, מעביר שידורי פוטבול בעונת המשחקים.

מ-ESPN ישראל לא נמסרה תגובה. ב-ESPN העולמית אישרו את הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • espn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully