וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון כהן: "יש כאן את אחד הסגלים המוכשרים שהיו לנו"

29.5.2013 / 15:21

נבחרת הנשים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת הטורניר המיוחד בשבוע הבא. אלי רבי: "אפשר לנצח את הבית המוקדם"

נבחרת הנשים ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת הטורניר המיוחד לעלייה לאליפות אירופה 2015 ברמלה. הנבחרת של אלי רבי תפגוש את גרמניה, מקדוניה ופורטוגל החל מיום שישי הבא, כשהנבחרת שתנצח את הטורניר תשחק בחצי הגמר בשיטת בית וחוץ נגד מנצחת בית אחר, והמנצחות בחצי הגמר יתמודדו בשיטת בית וחוץ על הכרטיס הראשון לאליפות אירופה. הנבחרת חזרה אמש מטורניר הכנה בבריטניה בו הפסידה את כל שלושת המשחקים שלה, ותקיים מחר ומחרותיים משחקי הכנה ברמלה נגד בלגיה.

שחקנית נבחרת ישראל שי דורון. ברני ארדוב
סגל מאוד מוכשר. שי דורון/ברני ארדוב

"אנחנו מתאמנים באופן רשמי מה-5 למאי, עובדים במהלך כל השנה, אתמול חזרנו מטורניר הכנה בלונדון, טורניר יוצא מן הכלל, אחד מטורנירי ההכנה היותר טובים שהיו, ברמת הארגון ויריבות האימון", אמר המאמן אלי רבי לקראת הטורניר, "לא הצלחנו לנצח את המשחקים שהיו שקולים, אבל זאת לא הייתה המטרה העיקרית, אלא השתמשנו בטורניר הזה כדי לצבור מידע על גרמניה שהייתה בטורניר וללמוד על עצמנו". על השחקניות החדשות בנבחרת אמר המאמן: "דניאל דיאמנט שחקנית שבמהלך השנים האחרונות איתרנו אותה, ניסינו להביא אותה לארץ, סיימה קולג' בשבועות האחרונים והצטרפה לנבחרת. היא בת 22, כישרון גדול מאוד, ואני מקווה שבקמפיין הזה נשתמש בה במידת האפשר. לנבחרת ישראל יש שחקנית לגיטימית וטובה לשנים הבאות. נעמה שפיר היא בן אדם צנוע ומוכשר בצורה בלתי רגילה. היא עשתה טורניר הכנה מאוד מכובד, אחרי שנה אחת בליגת העל היא תוביל את הנבחרת".

על הסיכויים של הנבחרת בבית הוסיף המאמן: "אפשר לנצח את הבית המוקדם, אבל יחד עם זאת, כמו שאנחנו מסוגלים לנצח אנחנו גם פגיעים. כולם אומרים לי שהמשחק הראשון הוא הקובע, אבל אני לא אהיה מופתע אם ננצח את גרמניה ונפסיד לפורטוגל. בנבחרת שלנו אנחנו מאמינים בעצמנו, לא מתביישים להציב מטרות גבוהות אבל אנחנו נבחרת פגיעה והכל יכול להיות. לא חלילה נגיד שזה בסדר שלא עלינו, אנחנו רוצים לנצח את הבית המוקדם".

אלי רבי מאמן נבחרת ישראל לנשים. ברני ארדוב
"השתמשנו בטורניר הזה כדי לצבור מידע על גרמניה שהייתה בטורניר וללמוד על עצמנו". אלי רבי/ברני ארדוב

הקפטנית לירון כהן הוסיפה: "זה אחד הסגלים המוכשרים ביותר שלנו. דניאל היא כוח מאוד משמעותי מתחת לסלים, כל הצעירות שלנו באמת מוכשרות ועובדות ויש המון מוטיבציה ומחויבות. הטורניר בלונדון היה מצוין, הוא שירת את האינטרסים שלנו, למדנו על היריבה שלנו ועל עצמנו, זה הולך בכיוון טוב, יש לנו הרבה עבודה ומעט זמן. אני סומכת על הצוות שלנו שנעשה עבודה טובה. זאת נבחרת כמעט מושלמת כי יש שתי שחקניות לגיטימיות שמאיישות כל עמדה ולא המצאנו אותן ולא הכנסנו אותן לעמדה שלא שייכת להן. אני נהנית להיות חלק מהנבחרת הזאת. נבחרת שבאה לשחק כדורסל".

נעמה שפיר, שחזרה השנה לארץ לאחר חמש שנים במכללת טולדו: "ברור לי שייקח קצת זמן לעשות את ההתאמה מהקולג' ששיחקתי בו חמש שנים, אבל בכל אימון אני מרגישה יותר טוב ומרגישה שאני יכולה לתרום יותר. אני מאמינה שאני אוכל לעזור. עברתי פציעה בתחילת השנה הרביעית שלי, אבל השנה הרגשתי מאוד טוב, לא הפסדתי אימון או משחק בגלל הברך, אני מרגישה בכושר טוב מאוד".

על נושא הצניעות של שפיר, שומרת מסורת, שהיה מרכזי בנבחרת בשנים האחרונות הוסיף המאמן אלי רבי: "נושא הצניעות של נעמה שפיר עוד לא בא על פתרונו, החוקים של פיב"א הם מאוד חד משמעיים. גם בטורניר ההכנה המשקיף עשה לנו בעיה. אנחנו מנסים למצוא פתרונות שיניחו את דעתם של אנשי פיב"א, נעזרים בעזרתו בשמעון מזרחי. אנחנו מנסים להגיע לפתרון שלנעמה יהיה נוח איתו. אנחנו מבינים את פיב"א, אבל צריכים לדאוג לאינטרסים של הנבחרת ושל נעמה".

סגל הנבחרת: קטיה לויצקי, נועה גנור, קטיה אברמזון, לירון כהן, שי דורון, שירן צעירי, מיכל אפשטיין, נעמה שפיר, דניאל דיאמנט, בר גילינסקי, שני לוי, ג'ניפר פליישר, מרים חנון.

לירון כהן שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים. קובי אליהו
"אני נהנית להיות חלק מהנבחרת הזאת". לירון כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully