וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.5

החלון עדיין לא נפתח, אבל העסקאות נסגרות: פלקאו עבר בדיקות רפואיות במונאקו, ריקרדו קרבאליו כבר חתם. ליברפול צירפה את קולו טורה, ברצלונה בעקבות כוכבים מאנגליה, פנרבחצ'ה רוצה את אחד החלוצים המובילים בגרמניה

העברות

* ריקרדו קרבאליו חתם על חוזה לעונה אחת במונאקו המתחדשת, והקדים את רדאמל פלקאו שעבר בדיקות רפואיות. הבלם הפורטוגלי בן ה-35 עזב את ריאל מדריד והצטרף לקבוצה אותה ניצח עם פורטו בגמר ליגת האלופות ב-2004. "זה אתגר חדש עבורי", אמר.

* קולו טורה, בלמה בן ה-32 של מנצ'סטר סיטי, עובר בהעברה חופשית לשורות ליברפול. טורה, שמיעט לקבל דקות משחק בעונה שעברה אצל רוברטו מאנצ'יני, יצטרף באופן רשמי ב-1 ביולי כאשר חלון ההעברות ייפתח.

* גוסטבו מונואה, שוערה בן ה-35 של לבנטה, עבר בדיקות רפואיות וחתם לעונה אחת בשורות פיורנטינה.

* אדריאנו, המגן הברזילאי של ברצלונה, האריך את חוזהו במדי הבלאוגראנה וישחק בשורותיה עד 2017. מחיר השחרור שלו נקבע על כ-90 מיליון יורו.

* הבלם הברזילאי פליפה סנטנה, שסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד אחרי חמש שנים, חתם אצל היריבה המושבעת של השוורצגלבן, שאלקה.

* לדורטמונד כבר מחליף. בלם נבחרת יוון סוקרטיס פפאסטאטופולוס עזב את ורדר ברמן וחתם לחמש שנים בשורות סגנית אלופת אירופה.

* מאמן וויגאן רוברטו מרטינס הודיע לבעלים דייב ווילאן כי הוא לא מעוניין להדריך את הקבוצה בליגת המשנה. הספרדי צפוי לאמן את אברטון.

* ספרטק מוסקבה שיחררה את החלוץ הברזילאי ארי (27) כשבעה חודשים לפני תום חוזהו. החלוץ שכבש העונה ארבעה שערים ובישל שבעה נוספים, הגיע לבירה הרוסית מ-AZ אלקמאר תמורת כ-3 מיליון יורו בינואר 2010.

* השוער הארגנטינאי פאבלו מיגליורה (31) סיכם את תנאיו בדינמו זאגרב שתהיה התחנה הראשונה שלו באירופה. הוא ינסה לסייע לה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. מיגליורה בילה לאחרונה חודש בכלא אחרי שנמצא אשם בשיבוש הליכי חקירת רצח. הוא שיחק לפני כן בין היתר בבוקה ג'וניורס וסן לורנסו.

* הקשר-מגן דריסה דיאקיטה חתם בבאסטיה מהליגה הצרפתית ויעבור אליה רשמית ב-9 ביוני. השחקן בן ה-28 שהספיק לצבור 36 הופעות בנבחרת מאלי, שיחק בעונה החולפת באולימפיאקוס היוונית.

רוברטו מרטינס מאמן וויגאן לאחר ירידת ליגה. Shaun Botterill, GettyImages
לא ממשיך בוויגאן. מרטינס/GettyImages, Shaun Botterill

שמועות

* "אס" הספרדי מדווח שחלוץ אתלטיקו מדריד רדאמל פלקאו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במונאקו ויחתום לחמש שנים במועדון. הקולומביאני, שירוויח 10 מיליון יורו לעונה, הכניס סעיף שיאפשר לו לעזוב במהלך העונה הראשונה. דמי ההעברה: 60 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* "אס" הספרדי מדווח שמנצ'סטר סיטי מכינה הצעה של 30 מיליון יורו על הקיצוני של סביליה ונבחרת ספרד, חסוס נבאס. האחרון מעדיף לעבור לריאל מדריד.

* בעיתון הספרדי "אל אקונומיסטה" מדווחים שאחרי שרכשה את ניימאר, ברצלונה הפנתה את תשומת ליבה לשחקן צ'לסי ונבחרת ספרד, חואן מאטה.

* ב"דיילי סטאר" טוענים שסוכנו של פפה ריינה פתח באופן רשמי במגעים עם ברצלונה, שתנסה להשלים את החתמתו של שוער ליברפול תמורת 8 מיליון ליש"ט בתוך שבועיים.

" ב"דיילי מייל" מספרים שטוטנהאם פתחה במו"מ עם ברצלונה בנוגע למעבר של דויד וייה לצפון לונדון. התרנגולים שנחושים להתחזק בחלוץ בכיר, גם חידשו את ההתעניינות המתמשכת שלהם בלאנדרו דמיאו הברזילאי.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים גם שמנואל פגריני מעוניין להחתים את פפה עם הגעתו למנצ'סטר סיטי. הבלם בן ה-30, שנדחק מחוץ להרכב של ריאל מדריד העונה, צפוי לעלות סביב 20 מיליון ליש"ט.

* איסקו, כוכבה של מלאגה שמבוקש בברצלונה וריאל מדריד, גילה שהוא עשוי ללכת דווקא למנצ'סטר סיטי, בעקבות מאמנו מנואל פלגריני: "הוא כמו האבא שלי בכדורגל, וכמובן שארצה להמשיך איתו כי הוא נתן לי את כל הביטחון בעולם".

* פנרבחצ'ה היומרנית, שראתה את גלאטסראיי מתחזקת בינואר בווסלי סניידר ודידייה דרוגבה, רוצה גלאקטיקו משלה ומקווה להנחית באיסטנבול את חלוץ באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, מריו גומז.

* בגרמניה מספרים שהקשר-חלוץ הדרום קוריאני של המבורג, סון יונג מין (20), נמצא על הכוונת של בורוסיה דורטמונד. הואנג מין הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לטוטנהאם ולארסנל.

* עוד חדשות מגרמניה: באייר לברקוזן עשויה לפנות לרד בול זלצבורג בנוגע לחלוץ הברזילאי אלאן, שחזר מפציעה בינואר האחרון והספיק לכבוש 11 שערים ולבשל חמישה נוספים ב-14 הופעות בליגה האוסטרית העונה.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
אוטוטו זה רשמי. פלקאו/רויטרס
יונג מין סון שחקן המבורג חוגג מול דורטמונד. GettyImages
בשנה הבאה בצהוב-שחור? סון יונג מין/GettyImages

* סנדרלנד קרובה לסיכום עם הקשר האחורי של פ.צ באזל, קבראל. השחקן בן ה-24 יסיים את חוזהו באלופת שוויץ בשבועות הקרובים.

* אחד מהמלפפונים הלוהטים באיטליה הוא קשרה בן ה-23 של אטאלנטה, ג'אקומו בונבנטורה. בארץ המגף טוענים שאינטר, פיורנטינה ורומא דולקות בעקבותיו, אבל מספרים גם שהוא עשוי להחליט להישאר בברגמו כדי לקבל כמה שיותר דקות משחק ולשפר את סיכוייו להיות חלק מסגל נבחרת איטליה בגביע העולמי ב-2014.

* "סקיי ספורטס": פ.ס.וו איינדהובן פתחה במו"מ עם צ'לסי בנוגע להעברתו של ג'פרי ברומה לפיליפס ארנה. הבלם ההולנדי בן ה-21 הושאל בשנתיים האחרונות מהבלוז להמבורג הגרמנית.

* אינטר, מילאן, יובנטוס ודינמו מוסקבה - כל אלו מוזכרות בתקשורת האיטלקית כמי שבוחנות ברצינות את האפשרות לרכוש מלאציו את הקשר הברזילאי הרנאנס.

* על פי דיווחים בכמה כלי תקשורת ברחבי אירופה, ורדר ברמן וסלטיק נאבקות על שירותיו של הקשר ההתקפי הבולגרי של לך פוזנאן, אלכסנדר טונב בן ה-23.

* כלי תקשורת בבריטניה מדווחים שאסטון וילה צפויה להציב את דארן בנט, שיי גיבן וסטיבן איירלנד ברשימת העברות בימים הקרובים. בקבוצה מנהלים מגעים להארכת חוזהו של החלוץ האוסטרי אנדי ויימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully