וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה העפילה לליגת העל לראשונה בתולדותיה

הכתומים ניצחו בהוד השרון 73:83 והשלימו 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף בלאומית. טל דן וגיל אמיתי הצטיינו אצל נס ציונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני נס ציונה העפילה היום (שישי) לליגת העל לראשונה בתולדותיה, אחרי שגברה על מכבי הוד השרון 73:83 בחוץ ורשמה 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף. בעונתה השביעית בלבד מאז נוסדה ב-2005, החבורה של נדב זילברשטיין תשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה ובצדק רב, יש לומר, לאחר שהוליכה את הטבלה במשך כל שלבי העונה הרגילה. הוד השרון הסימפטית, שהפתיעה עם עצם העפלתה למעמד הגמר, תסיים את העונה עם טעם מתוק, למרות האכזבה מההפסד בסדרה.

שחקני עירוני נס ציונה. קובי אליהו
עשו היסטוריה. שחקני נס ציונה/קובי אליהו

אחרי משחק 3 המטורף בין שתי הקבוצות, שנגרר לארבע הארכות והסתיים בניצחון 119:125 של נס ציונה, הפעם האורחים השתלטו על המשחק כבר מהפתיחה. הוד השרון נעזרה בקהל שלה באולם עתידים שהעניק אווירה חמה והגיע בהמוניו והצליחה להישאר צמודה, אך יכולת נהדרת של צמד הישראלים גיל אמיתי (22 נקודות) וטל דן (15 נקודות, 11 ריבאונדים ושמונה אסיסטים) תרמה לבריחה של נס ציונה ברבע השלישי ובפתיחת הרבע האחרון. דינמה אודיקוסה - ככל הנראה תגלית העונה בליגה - שמר את הוד השרון בעניינים במשך שלבים רבים במשחק, אך ידו קצרה מלהושיע את הביתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי הוד השרון. קובי אליהו
עונה נהדרת הגיעה לסיומה. שחקני הוד השרון/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח כשהאולם הקטן בעתידים מלא מפה לפה. אסיסט של טל דן לטייס פתח את המשחק. חדירה יפה של גיל אמיתי קבעה השוותה, אך אודיקוסה עלה ללוח וקבע 6:6. אסיסט יפה של דן לקרפלס קבע 10:14 לנס ציונה. שלשה חופשית של גיל אמיתי צללה פנימה, אך הוד השרון נותרה קרובה וסל של הובר השווה ל-19:19 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

הרבע השני נפתח עם סל נוסף של אודיקוסה, שהגיע לשבע נקודות, אך גיל אמיתי עם שלשה שנייה הגיע ל-10 נקודות וקבע 21:27 לנס ציונה. בובי ווקר צימק עם שלשה, אך רז זהביאן עם ארבע רצופות העלה את האורחת ליתרון שיא של שמונה נקודות. גיא דותן ועידו סטולרו עלו עם אנרגיות ושוב צימצמו לשלוש בלבד. שלשה של דותן הורידה ל-40:39 לנס ציונה בירידה להפסקה.

שחקני עירוני נס ציונה. קובי אליהו
ליגת העל, הנה אנחנו באים. שחקני נס ציונה/קובי אליהו

רבע 3

גיל אמיתי פתח את המחצית השנייה בדיוק היכן שסיים אותה, עם שלשה שלישית. אודיקוסה צימק ל-41:45. חדירה יפה של של גיא דותן צימקה ל-45:48. גיל אמיתי המשיך ללהוט, אך אודיקוסה שוב צימק ואף העלה את הוד השרון ליתרון 52:53. אייל אנגל איבד את העשתונות והשליך חפץ לעבר הקהל הביתי של הוד השרון וספג עבירה טכנית. בילאל בן צלף שלשה שהעלתה את נס ציונה ל-55:61, אך נס ציונה שוב ברחה ל-55:64 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4

נס ציונה עלתה בטירוף לרבע האחרון במטרה לסגור את הסיפור, וטל דן הוסיף הוטסיף עוד ארבע נקודות כולל דאנק מהדהד במתפרצת כדי להעניק יתרון דו ספרתי, 61:72. טל דן פלירטט עם הטריפל דאבל כשהגיע ל-15 נקודות, 10 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. אודיקוסה ודותן במאמצים אחרונים ניסו להחזיר את הוד השרון, אך ליי אפ של אנגל במתפרצת שוב העלה ליתרון דו ספרתי. הוד השרון וויתרה ונס ציונה חגגה. 73:83 לנס ציונה בסיום.

שחקן מכבי הוד השרון עידו סטולרו. קובי אליהו
ערב חלש. עידו סטולרו/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו לנס ציונה: גיל אמיתי 22 (4 מ-6 לשלוש), טל דן 15 (11 ריבאונדים, 8 ריבאונדים), אייל אנגל ובילאל בן 13 כל אחד, רז זהביאן 8, כריס טייס 7, בן שרוני 3.

קלעו להוד השרון: דינמה אודיקוסה 21 (7 ריבאונדים), גיא דותן 14, בובי ווקר 10, אופיר הובר וערן אסנטי 8 כל אחד, גרי גנדל 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully