וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ברצלונה תגיע לישראל אך לא תקיים משחק

האלופה הספרדית סגרה את לוח הזמנים שלה לפגרה הקרובה, ותקיים שני אימונים בהשתתפות ילדים ישראלים ופלסטינים

שלושה חודשים אחרי הגעתו של סנדרו רוסל לישראל והכרזתו על הכוונה של ברצלונה לקיים משחק חגיגי למען השלום מול קבוצה שתורכב משחקנים ישראלים ופלסטינים, הערב (רביעי) נודע כי המשחק המצופה, שתוכנן ל-31 ביולי, לא יתקיים בסופו של דבר.

יחד עם זאת, במרכז פרס לשלום הדגישו כי הקטלאנים יערכו במהלך ביקורם בישראל שני אימונים מיוחדים, בהשתתפות כל כוכבי האלופה הספרדית (לרבות ליאונל מסי, צ'אבי ואנדרס אינייסטה). הקבוצה הקטלאנית תגיע לישראל ב-4 באוגוסט ויקייימו אימון מיוחד בהשתתפות קבוצת ילדי מרכז פרס לשלום, המורכבת מילדים ישראלים ופלסטינים.

סנדרו רוסל נשיא ברצלונה. ברני ארדוב
יגיעו מבלי לשחק. סנדרו רוסל/ברני ארדוב

בהודעה שפרסם הארגון נכתב: "הנהלת מועדון הכדורגל ברצלונה ומרכז פרס לשלום מודיעים באופן רשמי כי שחקני קבוצת הכדורגל העולמית יגיעו ארצה במהלך אוגוסט הקרוב ויקיימו שני אימונים מיוחדים למען השלום, בהשתתפות ילדים ישראים וילדים פלסטינים. כל כוכבי הקבוצה ובראשם מסי, צ'אבי, אינייסטה, פיקה, פויול וססק יבקרו ברשות הפלסטינית ב-3 באוגוסט שם יקיימו אימון אחד עם ילדים פלסטינים ולאחר מכן יגיעו לישראל ב-4 באוגוסט ויקיימו אימון מיוחד בהשתתפות קבוצת ילדי מרכז פרס לשלום - המורכבת מילדים ישראלים ופלסטינים. שחקני הקבוצה יגיעו יחד עם משפחותיהם, חבריהם וכן מספר מעריצים שיצטרפו לכל אורך הביקור".

כזכור, רוסל הצהיר כי: "ברצלונה רוצה לתרום את תרומתה הצנועה לבניית גשרים של הבנה והרמוניה בין העם הישראלי והפלסטינאי באמצעות ספורט וחינוך", אך תגובתו של ג'יבריל רג'וב, יו"ר ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל, הייתה: "הרעיון הזה יגרום לרעידת אדמה באזורנו אם אכן יתרחש, אבל זה מוקדם מדי. הכדור במחנה הישראלי. התנאים כרגע לא מאפשרים את הגשמת הרעיון, ישראל לא מכירה בנו כישות ספורטיבית. לא נוכל להשתתף במשחק כזה יחד עם ישראל עד שלא ייפסק הכיבוש".

עדכון ראשון: 11:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully