וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן בליגת האלופות אחרי דרמה גדולה

מקסס (87) קבע 1:2 על סיינה והציב את הרוסונרי במקום השלישי, לפני פיורנטינה (1:5 על פסקארה). אודינזה חמישית

גם הליגה האיטלקית הסתיימה הערב (ראשון) בצורה דרמטית. עד הדקה ה-87 הייתה זו פיורנטינה שניצבה במקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, אך שער דרמטי של פיליפ מקסס העניק למילאן ניצחון 1:2 בסיינה אחרי שכבר פיגרה והעניק לה את האפשרות להגיע לכסף הגדול של אופ"א. פיורנטינה חתמה את העונה עם 1:5 מוחץ על פסקארה, כשבמקום החמישי התייצבה אודינזה בזכות 2:5 נפלא על אינטר המאכזבת. רומא במקום השישי אחרי 1:2 על נאפולי, ששמעה במסיבת העיתונאים ממאמנה וולטר מצארי כי הוא עוזב.

שחקני מילאן עם פיליפ מקסס (מימין). GettyImages
הקאמבק הושלם. פיליפ מקסס/GettyImages

אלופה: יובנטוס

עלו לליגת האלופות: יובנטוס, נאפולי, מילאן

עלו לליגה האירופית: פיורנטינה, אודינזה, הזוכה בגביע (רומא או לאציו)

ירדו: פסקארה, סיינה, פאלרמו

עלו: ססואולו, ורונה, העולה השלישית תיקבע בפלייאוף

וולטר מצארי מאמן נאפולי. רויטרס
עוזב את נאפולי אחרי ארבע עונות, כנראה לאינטר. וולטר מצארי/רויטרס

סיינה - מילאן 2:1

הקאמבק של מילאן יחד עם מריו באלוטלי בחלקה השני של העונה, הסתיים בסופו של דבר עם דרמה גדולה ותוצאות ממשיות. הרוסונרי החזיקו בכרטיס לליגת האלופות בכל השבועות האחרונים, אך ברגע האחרון כמעט ומעדו דווקא מול סיינה שכבר ירדה לסרייה B. למזלם, פיליפ מקסס הציל את העונה והעניק לסילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני את המקום השלישי והכסף הגדול של ליגת האלופות, אחרי שבסוף חודש אוקטובר היו במקום השלישי... מהסוף.

מסימיליאנו אלגרי פתח עם רוביניו, אמבאיי ניאנג ובאלוטלי בהתקפה, אבל בדקה ה-25 נותר בהלם לאחר שאלסנדרו רוזינה הגביה והבלם קלאודיו טרצי נגח לרשת של כריסטיאן אביאטי. הפאניקה מכך שהיא זקוקה לשני שערים (תיקו היה קובע שוויון נקודות ובו לפיורנטינה יש יתרון הודות למאזן המפגשים הישירים) השפיעה על מילאן, שאיבדה בדקה ה-69 את הקפטן מאסימו אמברוסיני בצהוב שני. דקה לאחר מכן גם כריסטיאן טרליצי מסיינה הורחק בצהוב שני והשופט השתלט על ההצגה עם פנדל שהעניק לבאלוטלי אחרי שנתפס על ידי פליפה. החלוץ, כהרגלו, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-83 וארבע דקות לאחר מכן הגיע תורו של מקסס, שהבקיע בניסיון שני את השער הכי חשוב של קבוצתו העונה. אחרי דרמה גדולה, מילאן במוקדמות ליגת האלופות.

מריו באלוטלי שחקן מילאן כובש פנדל מול סיינה. GettyImages
לא מסוגל להחטיא מהנקודה הלבנה. מריו באלוטלי/GettyImages

פסקארה - פיורנטינה 5:1

הוויולה, שכבר היו בפיגור שש נקודות ממילאן השלישית, הרגישו במשך 87 דקות שהם מגשימים את החלום וחוזרים לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 1999/2000. זה קרה הודות לשישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, כולל טיול קליל בפסקארה, אלא שבסופו באה הבשורה המרה מסיינה. אדם ליאיץ' הסרבי המשיך את כושרו המצוין וכבש צמד בדקות 16 ו-24. מתיאס פרננדס הצ'יליאני, שבישל לליאיץ' את השני, הבקיע את שער הבכורה שלו באיטליה בדקה ה-28 והפך לשחקן ה-16 העונה שכובש במדי פיורנטינה (שיא ליגה עונתי). 'מתיגול' בישל שער נוסף לסטבן יובטיץ' בדקה ה-54, וליאיץ' המצוין השלים שלושער בדקה ה-59. מרקו ויטיליו רק צימק בדקה ה-77 עבור נועלת הטבלה, אבל בסיום הייתה זו פיורנטינה המאוכזבת, למרות הניצחון הגדול וחזרתו של ג'וזפה רוסי למגרשים אחרי היעדרות בת שנה וחצי.

שחקני פיורנטינה חוגגים עם אדם ליאיץ'. GettyImages
שלושער שהניב רק כרטיס לליגה האירופית. אדם ליאיץ' עם החברים/GettyImages

אינטר - אודינזה 5:2

הנראזורי סיימו את העונה עם שפל היסטורי של 16 הפסדים, כשאפשרו לאודינזה לתפוס את המקום החמישי בזכות פינאלה נדיר של העונה. הזברטה השיגו ניצחון שמיני רצוף ואת הכרטיס לליגה האירופית, בזכות מחצית ראשונה מצוינת. ג'אמפיירו פינצי הבקיע כבר אחרי 39 שניות, מאוריציו דומיצי הכפיל בדקה ה-10 וחואן צימק עבור אינטר בחלוף שתי דקות, אך בדקה ה-41 הגיע אנטוניו די נטאלה והפציץ לקורה ופנימה אחרי עקב של גבריאל סילבה את שערו ה-23 העונה (בדיוק כמו בעונה שעברה) והשמיני בתוך הרצף הנפלא של אודינזה. בפעם הקודמת שאינטר ספגה שלושה שערים במחצית אחת, היא ניצחה 3:4 את לאציו ב-2007. הפעם זה לא קרה, ואנדראה סטרמאצ'וני יפנה את מקומו, ככל הנראה לוולטר מצארי. במחצית השנייה עוד סילבה (52) ולואיס מוריאל (67) הגדילו את התוצאה, בעוד תומאסו רוקי רק צימק. תבוסה כואבת לאינטר שלא תהיה באירופה וסיימה תשיעית.

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה חוגג שער מול אינטר. GettyImages
סיום עונה פנטסטי. אנטוניו די נטאלה/GettyImages

רומא - נאפולי 1:2

אותו מצארי הבטיח לבשר על קבוצתו החדשה לאחר המשחק באולימפיקו, שהסתיים בהפסד ראשון זה חודשיים ואחרי חמישה ניצחונות רצופים. אדינסון קבאני קיווה להגיע ל-30 שערים, אך הסתפק בשער מצמק בדקה ה-84 ונעצר על 29 כמלך שערי הליגה הראשון של נאפולי מאז דייגו מראדונה. רומא, הנערכת לגמר הגביע מול לאציו בשבוע הבא, עקפה את יריבתה העירונית בטבלת הליגה בזכות בישולים של אריק לאמלה למרקיניו (48) ומתיאה דסטרו (58) שבמחצית השנייה שלח כדור למשקוף וראה את פאולו קנבארו מציל עוד פעם אחת מהקו. נאפולי סיימה שנייה, רומא שישית.

חלוץ נאפולי אדינסון קבאני. רויטרס
לא הגיע ל-30 כיבושים, אבל בכל זאת מלך שערי הליגה. אדינסון קבאני/רויטרס

משחקים נוספים

קליארי - לאציו 0:1
לקליארי: דניאלה דסנה (76)

פאלרמו - פארמה 3:1
לפאלרמו: פבריציו מיקולי (76). לפארמה: מאסימו גובי (38), חיימה ואלדס (41), אישק בלפודיל (45)

טורינו - קטאניה 2:2
לטורינו: אלסיו צ'רצ'י (53), רולאנדו ביאנקי (83). לקטאניה: סרחיו אלמירון (25), גונסאלו ברחסיו (62)

אטאלנטה - קייבו 2:2
לאטאלנטה: גוליילמו סטנדארדו (8), לואיג'י ג'ורג'י (85). לקייבו: סיריל תרו (76 ו-90)

בולוניה - גנואה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully