וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וובה בראון חתם בקרית שמונה, רמת גן: "יש לו חוזה"

אחרי סבע, גם הקשר האחורי אמור להצטרף לקבוצה במקום חרסיסיץ', אבל האורדונים דורשים עליו כמה מאות אלפי שקלים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני קרית שמונה הודיעה היום (ראשון) כי היא החתימה את הקשר האחורי וובה בראון. הקשר חתם הבוקר במשרדי המועדון לעונה אחת, כאשר לקבוצה קיימת אופציה על השחקן לעוד כחמש עונות. בראון מצטרף לאחמד סבע ברשימת שחקני הרכש החדשים המצטרפים לעירוני קרית שמונה בעונה הבאה.

בהפועל רמת גן, במדיה גדל בראון ושיחק בעונות האחרונות, כולל זו שזה עתה הסתיימה, לא אהבו לשמוע את החדשות שהגיעו מקרית שמונה. האורדונים טוענים שלבראון יש חוזה בקבוצתם גם לעונה הבאה וכי הוא חתם בקרית שמונה מבלי להחליף מילה בנושא עם הנהלת הקבוצה. כרגע נראה כי יהיה מאבק בין הקבוצות על שירותיו של השחקן, כאשר ברמת גן מתכוונים לדרוש כמה מאות אלפי שקלים בתמורה לשחרורו, כפי שלטענתם מוסכם בתנאיו של בראון בקבוצה.

אוסיי מאוולי שחקן עירוני קרית שמונה לפני וובה בראון שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ברוך הבא. בראון/ברני ארדוב

בראון בן ה-24 הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל רמת גן, ועלה לבוגרים לראשונה בעונת 2009/10, כששיחק שישה משחקים בליגת העל במדי האדומים. בעונה לאחר מכן זכה השחקן לקרדיט נרחב יותר וקיבל 16 משחקים, מתוכם שבעה בהרכב. בראון ירד עם רמת גן ללאומית, והפך לשחקן הרכב לכל דבר, כשהוא זוכה לכבוש שער ראשון בליגה הלאומית לקראת סיום העונה. מעמדו המשופר המשיך גם העונה, עם 27 משחקים, מתוכם 21 בהרכב הראשון.

הצטרפותו של הקשר האחורי מרמזת לכך שבקבוצה מעריכים שבריאן חרסיסיץ' יעזוב את המועדון הקיץ, ייתכן להפועל תל אביב תחת רן בן שמעון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully