וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה פותחת בהכנות לאליפות אירופה

18.5.2013 / 19:00

הנבחרת של דרוקר וחרוש תחל באימונים באופן רשמי, עם סגל של 18 שחקנים: "האליפות תתן במה לשחקנים הצעירים שלנו"

נבחרת העתודה של ישראל, שתחחרה הקיץ בדרג א' של אירופה אחרי הפסקה בת שלוש שנים, תערוך מחר (ראשון) את אימון הבכורה הרשמי שלה בסגל של 18 שחקנים. לנבחרת של שרון דרוקר ומתן חרוש, שעלתה בקיץ שעבר מדרג ב', יצטרפו בשלב מאוחר יותר אור סולומון ושון דאוסן שיסיימו את העונה עם מכבי ראשון לציון, איגור קולשוב כשיסיים את שנת הלימודים בארצות הברית ורם אליאספור ורפי מנקו שיחלימו מפציעות. הנבחרת סבלה ממכה לא פשוטה לאחרונה עם העובדה שיניב סולומון שחזר מפציעה קשה בברכו, נפצע בשנית באותה הברך, וייעדר זמן רב.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
"נעשה את המיטב לייצג את ישראל ולהראות את הרוח הספורטיבית המפורסמת שלנו". דרוקר/מגד גוזני

הסגל שהוזמן לאימון הבכורה עבר כבר מספר אימונים וכולל את תום מעיין (מכללת סיטון הול), רום גפן (הפועל תל אביב), אלון אברמוביץ' (עירוני נס ציונה), רום קורנליוס (מכבי קרית גת), איגור מאיור (עירוני רמת גן), גולן גוט (הפועל לב השרון), מקסים קיקוס (הפועל גלבוע/גליל), אדם אריאל (הפועל ירושלים), אלכס צ'רנוביץ' (הפועל חולון), ארד הררי (אקדמיה גראן קנריה), עומר אל על (הפועל עפולה), אלן סקוורר (מכבי הוד השרון), גיא פרבר (מכבי ראשון לציון), יריב עמירם (הפועל כפר סבא), בן אלטיט ואליאב אוחנון (בני הרצליה), תומר גינת (עירוני נהריה) וגיא יוסיפוביץ' (מגדל העמק).

הנבחרת הוגרלה לבית קשה עם רוסיה, ספרד, בולגריה ולטביה כששלוש הראשונות מהבית הזה יעלו לשלב הבא והאחרות יתמודד על ההישארות בדרג א'. במהלך חודש יוני אמורה הנבחרת לצאת לאוקראינה למספר משחקי הכנה ואת מרבית האימונים תקיים בארץ. "חזרנו למרכז הבמה והאליפות הזו תיתן במה לשחקנים הצעירים שלנו", אמר שרון דרוקר לקראת פתיחת האימונים, "נעשה את המיטב לייצג את ישראל ולהראות את הרוח הספורטיבית המפורסמת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully