וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אחמד סבע חתם לשנתיים

החלוץ שירד עם נתניה ללאומית ימשיך לככב בליגת העל אחרי שסגר על חוזה בקבוצה הצפונית. נתניה תקבל חצי מיליון שקל

עירוני קרית שמונה עשתה צעד ראשון בדרך לבניית הקבוצה לעונה הבאה, כאשר השחקן הראשון והמשמעותי שחותם בשורותיה הוא חלוץ מכבי נתניה בארבע העונות האחרונות, אחמד סבע. החלוץ המצוין שהגיע לנתניה מהפועל בני לוד ומאז הפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגת העל ירד אמנם עם מכבי נתניה לליגה הלאומית, אבל חתם על חוזה לשנתיים בשורות הקבוצה הצפונית. לסבע היה חוזה לעונה נוספת בנתניה, שצפויה לקבל תמורתו כחצי מיליון שקל, כאשר נושא דמי העברתו לא אמור להיתקל בקשיים.

שחקן מכבי נתניה, אחמד סבע. ברני ארדוב
רכש נוצץ. אחמד סבע/ברני ארדוב

"כואב לי מאוד על העובדה שנתניה ירדה ליגה", אמר סבע לאחר החתימה. "הייתי מחובר מאוד למועדון ועשיתי שם שנים יפות. אני מקווה שהם יחזרו במהרה לליגת העל. מבחינה אישית אני מאושר מאוד לחתום בקרית שמונה, שזהו מועדון גדול. אני מאמין שאוכל לעשות שם עונות יפות מאוד".

סבע בן ה-33 הצטרף למכבי נתניה בעונת 2009/10 והיא הייתה הקבוצה הראשונה שלו בליגת העל. בארבע העונות שלו בקבוצה הוא כבש 51 שערי ליגה ו-62 בכל המסגרות. בכל אותן ארבע עונות הוא סיים כמלך השערים של נתניה, כאשר בעונת 2011/12 מצא את הרשת 20 פעמים וסיים כמלך שערי ליגת העל. לפני שהגיע לנתניה, סבע שיחק בבני לוד, הפועל עכו ואיחוד מג'ד אל כרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully