וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: המשחקים יעברו לרביעי, שלוש זרות בכל קבוצה

במנהלת ליגת העל החליטו על מספר שינויים כדי להגדיל את האטרקטיביות. בין השאר נקבע תקציב מינימום של מיליון שקל

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים התכנסה השבוע ליום עיון אסטרטגי לקראת עונת המשחקים הבאה, וקיבלה מספר החלטות משמעותיות. במוקד ההחלטות הוחלט לשנות את ימי המשחקים מיום שני ליום רביעי בכדי להגביר את רמת העניין והאטרקטיביות של הליגה. כמו כן, יצומצמו מספר השחקניות הזרות לשלוש בלבד.

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
שינויים משמעותיים. אורנה אוסטפלד/ברני ארדוב

במסגרת הישיבות הוחלט גם לקבוע שתקציב המינימום לקבוצה בליגת העל יעמוד על מיליון שקלים כתנאי סף. החלטות נוספות: גיבוש תוכנית ייעודית בשיתוף האגף המקצועי באיגוד הכדורסל להקמת חוגי אוהדים כבסיס להבאת קהל למגרשים, גיבוש תקנון ארגוני למנהלת המסדיר את יחסי הגומלין בין הקבוצות למנהלת וקביעת רף מקצועי ואתי לרבות דרישות מינימום של מתקנים, לבוש וקוד אתי במגרשים, וכן בחינת דרכים לשיתוף פעולה בין ליגת העל לליגה הלאומית לרבות אימונים משותפים.

איריס שטרק, יושבת ראש מנהלת ליגת העל לנשים, אמרה בנושא: "ההחלטות שהתקבלו יובילו למתן ערך מוסף לכדורסל הנשים הישראלי, שיביא להגברת העניין ולגיוס תמיכת חברות שיזדהו עם הצורך לשפר ולהעצים את מעמד הנשים בישראל למקום הראוי לו באמצעות עידוד הספורט הקבוצתי המוביל בישראל. כל מי שיתמוך בכדורסל הנשים, תומך במצוינות נשים, בחיזוק עבודת צוות וביצירת מנהיגות נשית ראויה ומובילה".

גבי בן אליהו, מנכ"לית המנהלת, הוסיפה: "יום העיון המיוחד הציף בפני המנהלת את עיקרי הפעולות הנדרשות להסדרת הפעילות של הליגה בטווח המיידי ובטווח הרחוק יותר. בטוחני כי קביעת סדרי עדיפויות וכניסה לתהליכי יישום מידיים יאפשרו לליגה להתנהל בצורה טובה יותר ובתוך כדי כך להביא למיצובה ולהגדלת רמת העניין והחשיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully