וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון מונה למאמן הפועל תל אביב

המאמן שחתם לשנתיים לישראל אחרי עונה בא.א.ק לרנקה הקפריסאית: "זה מרגש. יש לי הרבה עבודה ואני מוכן לאתגר"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

רן בן שמעון מונה היום (שני) למאמנה של הפועל תל אביב. המאמן בן ה-42 חתם לשנתיים והוא יחליף בתפקיד את פרדי דוד שעמד על הקווים מאז ה-18 בפברואר. המגעים בין הצדדים התנהלו במשך כמה שבועות, הואצו בימים האחרונים והיום בן שמעון כאמור חתם.

המאמן אמר לאחר החתימה: "מבחינתי זו רק חתימה פורמלית. היה ברור בכמה ימים האחרונים שזה הכיוון של שני הצדדים. המו"מ היה קל, שני הצדדים רצו בו ואני מאוד שמח. לא משנה כמה אדבר חלש ואנסה להראות פאסון, זה מרגש. אני בא למועדון גדול ומודע בדיוק מה עומד על כף המאזניים. אעבוד הכי קשה שאני יכול. יש לי הרבה עבודה בהפועל, אבל אני מחכה לאתגר הזה".

האדומים חוו עונה קשה במסגרתה עמדו על הקווים שלושה מאמנים. ניצן שירזי שהתחיל את העונה עזב בגלל מחלה, יוסי אבוקסיס שהחליף אותו פוטר בגלל תוצאות מאכזבות ופרדי דוד כאמור הדריך את הקבוצה מאז אמצע פברואר. חשוב לציין שכבר אז האדומים היו מעוניינים למנות מאמן זמני ולהנחית את בן שמעון בקיץ.

למרות שהקבוצה הצליחה לסיים במקום השלישי בליגה ולהבטיח את מקומה באירופה בעונה הבאה, היא גילתה חוסר יציבות לאורך כל העונה, הודחה מהגביע על ידי הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית וספגה ביקורות על היכולת שלה. האדומים מקווים שההגעה של בן שמעון תייצב את השורות לפחות מבחינה מקצועית.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב חותם על חוזהו. דרור פיקלני
יצליח לייצב את הפועל תל אביב מבחינה מקצועית? בן שמעון/דרור פיקלני

הפועל תל אביב תהיה קבוצת הבוגרים החמישית אותה בן שמעון מאמן. הוא התחיל את דרכו המקצועית בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר מכן עבר לאמן הפועל חיפה בליגה הלאומית. התחנה הבאה שלו הייתה עירוני קרית שמונה, אותה הוא העלה לליגת העל לראשונה בתולדותיה ובהמשך הצעיד אותה למקום השלישי. אחרי שנתיים בקבוצה מהצפון הוא נחת במכבי תל אביב, אבל פוטר אחרי שמונה מחזורים.

בן שמעון חזר לקרית שמונה לקראת סיום עונת 2009/10 ועמד על הקווים כשהיא נשרה לליגה הלאומית. בשלוש השנים הבאות הוא עלה איתה בחזרה לליגת העל, זכה פעמיים בגביע הטוטו והגדיל לעשות כאשר בעונה שעברה הוביל אותה לזכייה באליפות הראשונה בתולדותיה. בקיץ חתם בא.א.ק לרנקה הקפריסאית.

כשחקן בן שמעון לבש את מדי מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה (בה שימש כקפטן וזכה איתה באליפות), הפועל פתח תקוה ובני יהודה. כמו כן הוא רשם 34 הופעות במדי נבחרת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב עם עורך הדין עמית פינס. דרור פיקלני
קבוצת בוגרים חמישית בקריירת האימון. בן שמעון/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully