וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וויגאן הפסידה 4:1 לארסנל וירדה ליגה

מערכת וואלה! ספורט

14.5.2013 / 23:35

הלאטיקס סיימו פרק של שמונה עונות בפרמיירליג, דווקא אחרי הזכייה ההיסטורית בגביע. ארסנל רביעית, 0:2 לסיטי ברדינג

ספורט 2

הפועל רמת גן בישראל, וויגאן באנגליה. שלושה ימים אחרי שהניפה לראשונה בתולדותיה את הגביע האנגלי, וויגאן נפרדה הערב (שלישי) מהפרמיירליג, בה בילתה ברציפות מאז העלייה ההיסטורית ב-2005. הלאטיקס נותרו במקום ה-18 ומרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים במחזור הלפני אחרון, אחרי שהובסו 4:1 בידי ארסנל, שמצידה חזרה למקום הרביעי ותהיה תלויה בעצמה במאבק עם טוטנהאם על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות בערב הסיום של העונה. מנצ'סטר סיטי, אחרי ההפסד בגמר הגביע ופיטורי רוברטו מאנצ'יני, ניצחה 0:2 בחוץ את האחרונה רדינג והבטיחה את המקום השני.

שון מאלוני, ארונה קונה שחקני וויגאן מאוכזבים. Shaun Botterill, GettyImages
מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. שון מאלוני עם ארונה קונה/GettyImages, Shaun Botterill

ארסנל - וויגאן 1:4

למרות רצף של שמונה משחקים ללא הפסד, מתוכם שישה ניצחונות, התותחנים ידעו שרק ניצחון נוסף יאפשר להם להגיע למחזור הסיום עם יתרון על פני היריבה המושבעת טוטנהאם בקרב על המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. מול ארסנל התייצבה מחזיקת הגביע הטרייה, שבעצמה הייתה זקוקה לניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד במחזור הסיום. רק הראשונה קיבלה את מבוקשה ודילגה למקום הרביעי, בעוד האורחת נפרדה רשמית מהפרמיירליג ותשתתף בליגה האירופית כנציגת ליגת המשנה האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל חוגג. Shaun Botterill, GettyImages
צמד ראשון באנגליה. לוקאס פודולסקי/GettyImages, Shaun Botterill

החגיגות כנראה השפיעו על שחקני וויגאן בפתיחה, שכן כבר אחרי 11 דקות לוקאס פודולסקי נותר פנוי בכדור קרן שהגביה סנטי קאסורלה והתכופף כדי לנגוח לרשת של ג'ואל. וויגאן החלה להתעורר ולמזלה שער של תיאו וולקוט נפסל, לפני שבדקה ה-45 היה זה שון מאלוני שהשווה את התוצאה. הקשר הסקוטי בעט כדור חופשי מצוין מעל ראשו של פודולסקי ולפינה של וויצ'ך שצ'סני שרק ליטף את הכדור.

הביטחון של וויגאן גבר בפתיחת במחצית השנייה, ובדקה ה-50 היא נעצה עוד כדור ברשת, אבל השער של ג'יימי מקארת'י נפסל בצדק בגלל נבדל. מן העבר השני, ארסנל טיווחה את השער שלוש פעמים בהתקפת הנגד ולא מצאה את הרשת. בדקה ה-63 גם זה קרה. קאסורלה העביר רוחב מצד ימין וברחבה וולקוט הקדים את הבלמים ואת השוער כדי לכבוש את ה-14 שלו בליגה. חמש דקות לאחר מכן ננעץ המסמר השלישי בארון של וויגאן. ההגנה של הלאטיקס התרפקה, קאסורלה נגח לעבר פודולסקי שהקפיץ מעל ג'ואל אל הרשת. צמד לפולדי, שלושה בישולים לקאסורלה ופרידה עצובה מוויגאן, שהתפרקה ואפשרה לארון ראמזי לכבוש את הראשון שלו העונה בדקה ה-71, אחרי בישול רביעי של קאסורלה (שחזר את ההישג של עמנואל אדבאיור מהעונה שעברה). וויגאן תקווה לחזור כבר בשנה הבאה.

רוברטו מרטינס מאמן וויגאן לאחר ירידת ליגה. Shaun Botterill, GettyImages
יעזוב את המועדון בליגת המשנה? רוברטו מרטינס/GettyImages, Shaun Botterill
ג'ואל שוער וויגאן. רויטרס
גביע וירידה בעונת ההשאלה באנגליה. ג'ואל/רויטרס
קאלום מקמנמן שחקן וויגאן. Shaun Botterill, GettyImages
גם גיבור הגמר לא עזר הפעם. קאלום מקמנמן/GettyImages, Shaun Botterill

רדינג - מנצ'סטר סיטי 2:0

במשחק שלא היה חשוב יותר מדי - רדינג כבר ירדה, סיטי תסיים שנייה בלי אף תואר - הסיטיזנס החלו להתרגל ליום שאחרי רוברטו מאנצ'יני. את מקומו של המנג'ר המפוטר על הספסל של סיטי תפס באופן זמני בריאן קיד, לאחר שגם עוזר המאמן דייויד פלאט הלך עם הבוס האיטלקי.

חמש דקות לפני הירידה למחצית ביצעו דויד סילבה וג'יימס מילנר דאבל פס בצד שמאל, בסיומו האנגלי העביר רוחב לסרחיו אגוארו שבנגיעה הרשית את שערו ה-12 העונה. וכשאגוארו כובש, סיטי רגועה. ב-26 משחקים שהרשית הארגנטינאי, התכולים לא הפסידו. ב-24 הם ניצחו.

אז גם הערב הם ניצחו. לפני סיום, בדקה ה-88, דויד סילבה ניצל איבוד כדור נוראי של רדינג, היתל בכל המגנים והשאיר את אדין דז'קו לבד מול שוער. הבוסני הסתדר יפה עם המתנה, עשה 0:2 וגמר את הסיפור. אלכס מקארת'י, שוער רדינג, היה נהדר ומנע תבוסה. בתוספת הזמן, למשל, הדף כדור גדול של קרלוס טבס. סיטי סופרת 78 נקודות בפרמיירליג, והמקום השני שלה באופן סופי. רדינג, שכבר ירדה, מחזיקה ב-28 נקודות במקום הלפני האחרון.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
כשהוא כובש, סיטי לא מפסידה. סרחיו אגוארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully