וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: רונאלדיניו וקאקה מחוץ לסגל לגביע הקונפדרציות

סקולארי כבר ערוך לביקורות מהתקשורת, אחרי שהשאיר את הכוכבים הוותיקים בחוץ ולא זימן גם את רפאל, ראמירס ופאטו

רונאלדיניו וקאקה מחוץ לסגל של נבחרת ברזיל לגביע הקונפדרציות שייערך בקיץ (15 עד 30 ביוני) במדינה שתארח את המונדיאל שנה לאחר מכן. המאמן לואיז פליפה סקולארי פרסם היום (שלישי) את הסגל הרשמי והשאיר את שני הכוכבים הוותיקים בחוץ, כאשר הסגל שלו מורכב בעיקר משחקנים צעירים שיעברו בגביע הקונפדרציות מבחן רשמי ראשון (ואחרון) יחד עד שריקת הפתיחה של הגביע העולמי.

מלבד שני הווטרנים, גם מגן מנצ'סטר יונייטד רפאל וקשר צ'לסי ראמירס נותרו מחוץ לסגל של סקולארי. אלשנדרה פאטו, שעזב את מילאן לטובת קורינתיאנס כדי לשקם את מעמדו בנבחרת, לא זומן אף הוא לסגל שיערוך קודם לכן שני משחקי הכנה מול אנגליה (2 ביוני) וצרפת (9 ביוני).

רונאלדיניו  שחקן נבחרת ברזיל מחמיץ פנדל מול ג'ו הארט אנגליה. GettyImages
סקולארי לא שכח. רונאלדיניו מחמיץ פנדל מול אנגליה/GettyImages

התקשורת בברזיל ציפתה שלפחות רונאלדיניו בן ה-33, שנראה מצוין בתקופה האחרונה באתלטיקו מיניירו, יקבל את הזימון. סקולארי, שמאז מינויו בנובמבר שיתף את רונאלדיניו בשלושה מחמשת משחקי ההכנה, התייחס לעניין במסיבת העיתונאים ואמר: "אם שחקן כלשהו לא נמצא בסגל, זה אומר שיש לי ספקות לגביו. אם הוא כן בסגל, זה אומר שאין לי שום ספקות. אולי נסבול מחוסר ניסיון, אבל נוכל לפצות על כך עם ההתלהבות שמביאים השחקנים הצעירים. אני מבסס את ההחלטות שלי גם על ההתנהגות של השחקנים במהלך חמשת משחקי הידידות שהיו לנו".

לגבי תגובת הקהל לאי זימונם של רונאלדיניו וקאקה, אמר סקולארי: "אם לא נביא תוצאות, אנחנו נחטוף בראש בלי קשר לשחקנים שבחרתי". המאמן אף חזר על כך שהסגל למונדיאל יתבסס ברובו על השחקנים שייצגו את ברזיל בגביע הקונפדרציות.

השם המפתיע בסגל הוא ברנרד, שחקן ההתקפה המוכשר שמשתף פעולה עם רונאלדיניו באתלטיקו מיניירו ורשם עד כה הופעה אחת בלבד בנבחרת. גם הולק, פרד וכמובן ניימאר מאיישים את הסגל שיפגוש בשלב הבתים של הטורניר את יפן, איטליה ומקסיקו.

לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל במסיבת עיתונאים. רויטרס
"אם לא נביא תוצאות, נחטוף בראש בכל מקרה". לואיז פליפה סקולארי במסיבת העיתונאים/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: ז'וליו סזאר (ק.פ.ר), דייגו קבאליירי (פלומיננזה), ג'פרסון (בוטאפוגו).

הגנה: רבר (אתלטיקו מיניירו), טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן), דני אלבס (ברצלונה), ז'אן (פלומיננזה), מרסלו (ריאל מדריד), דויד לואיז (צ'לסי), דנטה (באיירן מינכן), פיליפה לואיס (אתלטיקו מדריד).

קישור: פאוליניו (קורינתיאנס), לואיז גוסטבו (באיירן מינכן), פרננדו (גרמיו), הרנאנס (לאציו), אוסקר (צ'לסי), לוקאס (פריס סן ז'רמן).

התקפה: ברנרד (אתלטיקו מיניירו), הולק (זניט סנט פטרסבורג), לאנדרו דמיאו (אינטרנסיונל), פרד (פלומיננזה), ג'אדסון (סאו פאולו), ניימאר (סנטוס).

ניימאר, לוקאס, נבחרת ברזיל, חוגגים שער. רויטרס
מובילים סגל צעיר. לוקאס עם ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully