וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פ.ס.ז': "דחיתי את פניית ריאל לגבי אנצ'לוטי"

הבלאנקוס כבר חושבים על היום שאחרי מוריניו? אל חלאיפי בטוח: "אנצ'לוטי יכבד את החוזה שלו איתנו גם בעונה הבאה"

עוד צעד בדרך לעזיבה של ז'וזה מוריניו את ריאל מדריד? נשיא פריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, העניק ראיון מקיף לעיתון הצרפתי הגדול "ל'אקיפ" ובו סיפר: "ריאל מדריד פנתה אליי ודיברנו לגבי קרלו אנצ'לוטי, אבל יש לו חוזה לעוד עונה איתנו. מבחינתי, הוא נשאר כאן. הוא בחור נפלא ואני משוכנע שהוא יכבד את החוזה שלו".

הפריזאים זכו אמש באליפות צרפת, בפעם השלישית בתולדותיהם והראשונה מזה 19 שנים, אולם המאמן האיטלקי, שנטל את המושכות על המועדון לפני כשנה וחצי, סירב בסיום המשחק להצהיר שהוא אכן יישאר בעיר האורות ורק אמר: "נשב ונדבר על המצב מול המועדון".

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בדרך לספרד? אנצ'לוטי/רויטרס

בשבועות האחרונים, לצד שמועות עזות על עזיבתו של מוריניו את הבלאנקוס, ככל הנראה על מנת לחבור פעם נוספת לצ'לסי אותה הדריך בין 2004 ל-2007, החלו גם לצוץ מחליפים אפשריים ואחד הבולטים שבהם היה אנצ'לוטי, שזכה פעמיים עם מילאן בליגת האלופות ובעצמו אימן בעבר בצ'לסי, עימה זכה בדאבל ב-2009/10.

אל חלאיפי עסק גם בעתידו של דיוויד בקהאם, שהצטרף למועדון בינואר וזכה באליפות עשירית אישית ובמדינה רביעית אחרי אנגליה, ספרד וארצות הברית: "הוא שחקן נהדר, מקצוען ואיש טוב מאוד. אנחנו רוצים לשמור אותו אצלנו, אבל זה תלוי במה שהוא יחליט. הוא מאוד שמח כאן, הוא אמר לי את זה אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully