וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים הושאל לטורונטו מה-MLS

אחרי קרוב לעשור, הבלם עוזב את אנגליה ויושאל עד סוף חודש יוני. הג'נרל מנג'ר של טורונטו: "הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים"

בלם נבחרת ישראל, טל בן חיים, עובר לטורונטו FC מליגת ה-MLS האמריקאית. השחקן בן ה-31 שיחק בק.פ.ר מאז ינואר, שם הוא היה חתום על חוזה עד הקיץ. בן חיים יושאל עד סוף יוני ולאחר מכן כנראה יחתום על חוזה חדש בקבוצה כשחקן חופשי. הוא ישחק בטורונטו תחת ריאן נלסן, בעצמו לבש העונה את מדי הקבוצה הלונדונית לפני שפרש לטובת משרת האימון בקנדה.

"בן חיים היה אחד מהבלמים הכי טובים בפרמיירליג האנגלית במשך קרוב ל-10 שנים", אמר הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, קווין פיין, "הוא קפטן הנבחרת הלאומית שלו וריאן חושב עליו דברים נהדרים. הוא בדיוק השחקן בעל הניסיון שאנחנו צריכים".

שחקן ק.פ.ר, טל בן חיים. GettyImages
תחנה נוספת בקריירה. טל בן חיים/GettyImages

בן חיים ישתף פעולה בין היתר עם רוברט ארנשו הוולשי שפתח את העונה במכבי תל אביב, דני קוברמאנס ששיחק בעבר בפ.ס.וו איינדהובן ובנבחרת הולנד וג'ון בוסטוק בן ה-21 שמושאל מטוטנהאם ונחשב לפני מספר שנים לאחד מהכישרונות הגדולים באנגליה. טורונטו מדורגת במקום התשיעי והלפני אחרון בחטיבת המזרח ואחרי 10 משחקים יש לה מאזן של ניצחון אחד, חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. נמרוד סונדרס
ישתפו פעולה יחד. רוברט ארנשו/נמרוד סונדרס

בן חיים גדל במכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הבוגרים שלה במשך שלוש שנים. בעונת 2004/5 עבר לבולטון האנגלית ושיחק בה במשך שלוש שנים, עד שחתם בצ'לסי בהעברה חופשית. אחרי עונה לא מוצלחת בסטמפורד ברידג', במהלכה המאמן ז'וזה מוריניו הוחלף על ידי אברהם גרנט, עבר בן חיים למנצ'סטר סיטי וכן הושאל לתקופה קצרה בסנרדלנד.

באוגוסט 2009 עבר לפורטסמות ושנה לאחר מכן הושאל לווסטהאם. את עונת 2011/12 העביר בפומפי וירד איתה לליגה השלישית באנגליה. במהלך הקיץ האחרון ניהל בן חיים מו"מ עיקש עם ראשי המועדון על שחרור מחוזהו הכספי שהכביד מאוד על המועדון המצוי בקשיים כלכליים, ואחרי זמן ארוך הצדדים הגיעו להסכמה על שחרורו. במהלך חודש דצמבר האחרון החל הבלם להתאמן בקווינס פארק ריינג'רס ומאוחר יותר הצטרף לשורותיה, אבל רשם בסך הכל שלוש הופעות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully