וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "בספרד מכבי תל אביב הייתה נאבקת נגד הירידה"

אוסקר גרסיה סיפר בספרד על פערי הרמות, הלחץ במלחמה ("הייתי בהלם כשירו טילים") האובססיה לדרבי והשיטה של בארסה. על עתידו: "דברים צצים כשאתה אלוף"

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
"אחרי הניצחון חיכו לנו 3,000 אוהדים במתחם אימונים. מעולם לא נישקו אותי כמו ביום שאחרי זה". אוסקר על הדרבי/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה התראיין בספרד לעיתון "אל מונדו דפורטיבו" והתייחס לעבודתו בישראל, השווה בין הכדורגל הספרדי לישראלי, ואף התייחס למצב של ברצלונה.

"המטרה הראשונה במכבי הייתה להשתפר לעומת השנה שעברה, אז הקבוצה סיימה שישית", אמר אוסקר, "אחר כך רצינו להבטיח העפלה לאירופה. ככל שהעונה התקדמה, המטרה הייתה לשכנע את השחקנים שאפשרי לזכות באליפות, ועשינו את זה".

אוסקר נשאל אם האליפות הייתה קלה, לנוכח פער 16 הנקודות בפסגה, ואמר ש"ממש לא קל. הקבוצה לא זכתה עשר שנים באליפות. זה מועדון גדול, אבל בשנים האחרונות הוא היה מאחורי מכבי חיפה והפועל. בדרבי היו חגיגות מטורפות. מאז שהגעתי אמרו לי שזו האובססיה, לנצח בדרבי. 'לא מעניין אליפות, רק הדרבי', ככה אמרו לי. אחרי הניצחון חיכו לנו 3,000 אוהדים במתחם אימונים. מעולם לא נישקו אותי כמו ביום שאחרי זה".

אוסקר אף ציין על תהליך השיפור של הקבוצה, ואמר ש"הכדורגל היה כמו שרציתי בסיום. כבשנו הכי הרבה בפער גדול, וספגנו הכי מעט. יש פער גדול בין היכולת שלנו בתחילת העונה לזו שבסופה". על ההצעה מבלגיה אמר אוסקר ש"לא רציתי להיות לא הגון ולעזוב אחרי ארבעה חודשים".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. מגד גוזני
עדיין לא מתחייב שיישאר. גרסיה/מגד גוזני

המאמן הספרדי התייחס לתקופת המלחמה, והודה ש"ברגע שהיה פיגוע באוטובוס, שהתפוצץ שלושה רחובות מהבית שלי, היו לי ספקות, אבל אחר כך הגיעה הפסקת האש ומאז לא קרה כלום". הוא מספר ש"יום אחד שמענו אזעקות, ולא ידענו מה לעשות, ואז אמרו לנו לרוץ למקלטים כי יורים עלינו טילים. הייתי בהלם. חשבנו שזה משהו חד פעמי, אבל זה קרה שלוש ארבע פעמים ביום".

גרסיה הודה שהוא ניסה ליישם את השיטה של ברצלונה: "גדלתי במועדון הזה, אני מאמין בסגנון הזה, יש לי עקרונות מאוד ברורים, ואני מאמין שאם משחקים בסגנון הזה, אפשר להגיע להישגים בכל מקום".

בנוגע לעתידו אמר ש"נותרו עוד שני משחקים לסוף העונה, ונשב לדבר. הצעות? דברים תמיד צצים כשאתה אלוף". כשנשאל איך מכבי הייתה מסתדרת בספרד, אמר ש"אני מניח שהייתה נאבקת נגד הירידה", והוסיף ש"אין שום שחקן במכבי שיכול להשתלב בקבוצה כמו ברצלונה".

על ברצלונה אמר המאמן: "לא צריך לעשות דרמה מהמצב שלה. מי שמכיר את המועדון יודע שהדברים שם יוצאים משליטה. עכשיו נראה כאילו החגיגות של האליפות הן קטנות, ולפני כמה שנים חגגנו את זה בגדול".

* מכבי תל אביב הגיעה עם יוניון מברלין לסיכום על רכישת כרטיסו של הבלם רוברט פונצ'ץ. זאת, לאחר שהגרמנים מימשו את אופציית הרכישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully