וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בית"ר כפר סבא הדיחה את מכבי יפו מהפלייאוף

הדרך ללאומית: הקבוצה של סירוטקין היממה את המארחת עם 0:2. מגדל העמק - גלבוע 0:3, דלית אל כרמל - הפ' הרצליה 2:1

פלייאוף העלייה לליגה הלאומית החל היום (שלישי), עם הפתעות גדולות. מכבי קביליו יפו, שאיבדה את הכרטיס האוטומטי מהמחוז הדרומי של ליגה א' בגלל הפרש שערים נחות, הפסידה בביתה לבית"ר כפר סבא 2:0. בצפון, מגדל העמק שברה את החלומות של אסי גלבוע, עם 0:3 מוחץ. הפועל הרצליה גם הפתיעה, עם 1:2 בדלית אל כרמל מול מכבי המקומית.

פלייאוף העלייה ללאומית, שלב המחוזות

דרום:

מכבי יפו - בית"ר כפר סבא 2:0

מכבי בת ים - הפועל אזור 1:0

צפון:

מכבי דלית אל כרמל - הפועל הרצליה 2:1

הפועל מגדל העמק - אסי גלבוע 0:3

בשלב הבא (שישי):

אזור - כפר סבא

מגדל העמק - הרצליה

חיים סירוטקין מאמן בית"ר כפר סבא (משמאל). נמרוד סונדרס
הישג עצום. סירוטקין, משמאל/נמרוד סונדרס

גם הפעם לא, קביליו

מכבי קביליו יפו נועדה להישבר לרסיסים, כנראה, במאבק על הכרטיס לליגה הלאומית. זה לא הלך בשנתיים האחרונות, זה לא הלך במחזור האחרון, בסוף השבוע האחרון (כשקטמון עלתה על חשבונה בגלל הפרש שערים עדיף) וזה לא הלך היום (שלישי). קבוצת האוהדים נחלה הפסד מפתיע, 2:0 בבית מול בית"ר כפר סבא, בשלב הראשון של פלייאוף העלייה מהמחוז הדרומי. אלעד שיק (30) נגח והדהים את האצטדיון בחולון, ובתוספת הזמן נעץ מאיר דרעי את הפגיון בלב של יפו.

לכפר סבא זהו הישג עצום, בטח שבהתחשב בסיום הליגה הסדירה. אז הפסידה הקבוצה שלושה משחקים רצופים, ובעצם החלה להתכונן להתמודדות מול יפו. בלט במיוחד במשחק היום שוער כפר סבא, אסף רז. "הוא שווה ציון 10", אמר דובר הקבוצה, אלברט זנפט. "בית"ר כפר סבא עשתה היסטוריה, עם משחק ענק של כל הקבוצה".

בשלב הבא, ביום שישי, תפגוש כפר סבא של חיים סירוטקין את המנצחת בין בת ים לאזור (המשחק ייערך בבית של המנצחת). ואז, המנצחת במפגש הזה תיאבק מול מנצחת מחוז צפון (אצטדיון נתניה, שלישי), והמנצחת בקרב הזה תיאבק מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית, בשני משחקים. מסובך? קשה? צודקים.

אבל לקהל של יפו היה ערב הרבה יותר קשה.

אוהדי מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
הלב נשבר. אוהדי יפו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully