וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "המטרה שלנו היא טופ 12, אחרי זה נראה"

7.5.2013 / 13:17

אריק שיבק והנבחרת התכנסו לראשונה לקראת היורובאסקט בקיץ. גם עומרי כספי הגיע: "הביחד זה תמיד מה שאפיין אותנו"

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק עם עומרי כספי גל מקל, ליאור אליהו. ברני ארדוב
מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק עם עומרי כספי גל מקל, ליאור אליהו/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת לרגל ההתכנסות הראשונית של שחקני הסגל. לפני מסיבת העיתונאים הגיעו כל שחקני סגל נבחרת ישראל, מלבד יובל נעימי, יותם הלפרין ואלכס טיוס שמשחקים באירופה.

השחקנים שהשתתפו בפגישה הם: גל מקל, יוגב אוחיון, רביב לימונד, ניצן חנוכי, בר טימור, גיא פניני, בן רייס, ליאור אליהו, עידו קוז'יקרו, יניב גרין, אור סולומון, שון דאוסן, עמרי כספי, אפיק ניסים, אלכס צ'וברביץ' ואלישי כדיר.

כזכור, נבחרת ישראל תתמודד הקיץ באליפות אירופה בבית אחד עם נבחרות צרפת, גרמניה, בריטניה, בלגיה ואוקראינה כששלוש הנבחרות הראשונות בבית תעפלנה לשלב השני. נבחרת ישראל תחל את אימוניה ב-23 ביולי, ותקיים שמונה משחקי הכנה כשהיריבות הבולטות נגדן תשחק הן איטליה, פולין וגאורגיה. טורניר היורובאסקט ייפתח בסלובניה ב-4 לספטמבר.

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתכונן לאליפות אירופה. אריק שיבק/ברני ארדוב

אריק שיבק פתח בדברים והתייחס בעיקר לעובדה שעומרי כספי ייכלל בסגל: "בניגוד לאליפות הקודמת שהיינו בליטא, עומרי כספי מצטרף אלינו. התוספת שלו ביחד עם עוד כמה שחקנים היא משמעותית מאוד לנבחרת ישראל גם מבחינת מאצ'אפים שמצפים לנו מול נבחרת אחרות".

על המטרות של הנבחרת: "המטרה שלנו היא קודם כל להעפיל לטופ 12 ולאחר מכן נחשוב גם על הטופ 8. אמרתי לשחקנים שצריך להתחיל את הקמפיין הזה בנקודת הסיום של הקמפיין הקודם. אם נעשה את זה אני בהחלט מאמין שנעמוד במטרות שלנו".

שיבק שלל את הדיבורים על הגרלה קלה: "אין הגרלה קלה בטורנירים כאלה. כל הנבחרות הן חזקות מאוד".

ליאור אליהו: "תמיד יש אווירה מיוחדת בנבחרת, צחוקים, הכל בעברית, וזה משפיע. כולם נותנים מעצמם יותר, ואני מאמין שנגיע במיטבנו לאליפות אירופה"

אריק שיבק על היכולת של עומרי כספי, ליאור אליהו ויותם הלפרין: "גם שחקנים שהיו להם עונות פחות טובות מבחינה אישית בקבוצה שלהם, לפעמים באים לנבחרת ונותנים קמפיינים גדולים. אין לי ספק שהם יהיו בכושר, הם עדיין שחקנים מצוינים, ואני מאמין ביכולת שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל עם עומרי כספי ליאור אליהו. ברני ארדוב
לראשונה יהיה עם הנבחרת ביורובאסקט. עומרי כספי/ברני ארדוב

עומרי כספי, כוכב הנבחרת שישחק לראשונה בטורניר גדול, אמר: "אני כבר מחכה להתחיל עם הנבחרת. הביחד של הנבחרת זה מה שצריך לאפיין אותנו בטורניר הזה. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות טורניר יפה אם נשחק כמו שאנחנו יכולים ויודעים". על מצבו האישי: "מקווה שאחתום בקבוצה עד שיתחיל הקמפיין"

גל מקל, הגארד של מכבי חיפה, ניסה לנתח את הסיכויים: "אני חושב שהפעם יש לנו סיכוי לעשות יותר מבעבר. ההגרלה הפעם היא נוחה. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום שלנו מהקמפיין הקודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully