וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "מגיע לנו להגיע לאירופה", קשטן: "אמשיך"

בהפועל ת"א חגגו את ה-0:1 על בני יהודה והבטחת המקום השלישי. המאמן הזהוב אישר כי יישאר במועדון עונה נוספת

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

המחזור ה-24 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם משחק צמרת מסקרן בין הפועל תל אביב לבני יהודה, שלא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ב-0:1 לאדומים. המשמעות: הפועל תל אביב הבטיחה באופן סופי ורשמי את המקום השלישי, ואיתו את הכרטיס לליגה האירופית. גיבור הערב היה אלמוג כהן, שהתכבד בשער בכורה העונה עם נגיחה גורלית בדקה ה-95, ממש עם השריקה לסיום.

שחקני הפועל תל אביב אלמוג כהן, טל בן חיים, חוגגים. ברני ארדוב
שער ראשון במדי הפועל תל אביב, ועוד איזה שער. אלמוג כהן/ברני ארדוב

"אני שמח מאוד", אמר המאמן המנצח פרדי דוד. "לאחר מסע התלאות שהפועל תל אביב עברה השנה, מגיע לשחקנים ולמועדון להגיע לאירופה. אני שמח שעשינו את זה. כרגע אנחנו מאוד מרוצים שהשגנו את המטרה שלנו לפני המשחק האחרון. עכשיו נתרכז בדרבי ואחר כך ניסע לחיפה למשחק ראש בראש על המקום השני. אני כל הזמן הקפדתי לדבר רק על ההווה ולא על העתיד שלי. בסוף העונה אוכל לומר היכן אהיה בעונה הבאה. השחקנים שלי עשו קפיצת מדרגה באופן מנטאלי. אני מקווה שקפיצת המדרגה תימשך ושנבוא מוכנים. אולי הדרבי הזה ייראה יותר טוב מהדרבי האחרון שהשתתפתי בו".

עוד לפני המשחק הובהל אריק דג'מבה דג'מבה לבית החולים, עם חשש כי הקשר סובל ממחלת הצהבת.

אוהדי הפועל שברו כ-50 כיסאות בשער 7 בו ישבו. חברת היכלי הספורט המנהלת את בלומפילד צפויה להעביר את החשבון לבני יהודה שאירחה את המשחק ולמעשה אחראית על האירוע. בהנהלת בני יהודה מתכוונים להעביר את החשבון להפועל תל אביב כדי שזו תישא בהוצאות, והאדומים אף עשויים לעמוד לדין על האירועים.

מהפועל נמסר בתגובה: "אף אוהד לא התפרע, לא הייתה לכך שום סיבה. התרענו בפני חברת היכלי הספורט הרבה זמן לפני המשחק, שכן בעיית הכיסאות השבירים בשער 7 ידועה מאז השיפוץ שנעשה שם. ביקשנו גם מבני יהודה לשקול שוב ולא להתעקש ולהתעמר באוהדינו משער 5 ולאפשר להם לשבת שם, אולם נתקלנו בחוסר שיתוף פעולה מצד כל הצדדים וחבל שכעת מנסים להפיל על אוהדינו את אשמת התקנת הכיסאות, שלא עומדים בשום תקן אירופאי ליציע של קהל מעודד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
: כיסאות שבורים באצטדיון בלומפילד. דרור פיקלני
הפועל תל אביב עלולה לעמוד לדין על שבירת הכיסאות של אוהדיה/דרור פיקלני

דרור קשטן התייחס לכך שקבוצתו שוב ספגה ברגעי הסיום: "זה קרה לנו השנה לא פעם ולא פעמיים, אפילו קצת יותר - גם בחיפה, גם נגד מכבי תל אביב, גם נגד הפועל תל אביב. זה בהחלט מאכזב, מה עוד שבמחצית השניה שלטנו במשחק. לא הגענו להרבה מצבים אבל הפועל הסתגרה היטב עם עשרה שחקנים מאחורי קו הכדור, היה לנו קשה לפצח את זה וגם כשבעטנו מחוץ לרחבה אז כדורים פגעו בשחקנים ויצאו לקרן. במתפרצת אחת הם הבקיעו שער, שער יקר מבחינתם. הם באירופה, ואנחנו מאוד מאוכזבים - גם מזה שהפסדנו וגם מזה שלא צמצמנו מהם את הפער".

המאמן התייחס לעובדה שבקבוצה החלו כבר בהכנות לקראת העונה הבאה, עם החתמתו של הזר יורו לאמין והארכת חוזהו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס והוסיף: "בדרך כלל בשנים האחרונות לא היה מצב שידעו מי יהיה המאמן בעונה שלאחר מכן והיו צריכים להמתין עד החתמת מאמן, לשמוע את הרצונות שלו והתוכניות שלו, כן מחנה אימון או לא מחנה, אירופה כן או לא ואז ההכנות מתחילות מאוחר. היום כבר ידוע שאני ממשיך עוד שנה בבני יהודה אז אנחנו עובדים בשקט".

בהמשך סיכם המאמן המפסיד את העונה ואמר: "במהלך העונה בני יהודה היוותה פקטור בליגה וגם הגיעה לפלייאוף העליון, עשינו קשיים גם לקבוצות שהתמודדו על התואר. יש לנו סגל קצר מאוד, ועברנו לא מעט פציעות שהשביתו שחקנים לתקופות ארוכות. שילבנו לא מעט שחקנים צעירים, ובסך הכל הצגנו כדורגל מאוד חיובי. נצטרך לנסות לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, ואם לא נהיה באירופה אז לשחקנים יהיה יותר חופש - מה שלא היה בארבע השנים האחרונות, וגם לקיים מחנה אימונים, מה שלא היה בשנתיים האחרונות. אירופה זה דבר נחמד ויפה, אבל יש עוד מטרות בכדורגל".

מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
אירופה זה לא הכל. קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully