וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון: "חוזרים על אפם וחמתם של מי שרצה שנרד"

המלאבסים חגגו חזרה לליגת העל לאחר עונה אחת, המנהל שלח מסר. משה סיני: "אני מאושר". אופיר: "חזרנו למקומנו הטבעי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה שוב איתנו. המלאבסים, שירדו לליגה הלאומית אשתקד לאחר 21 עונות וגררו מונולוג בלתי נשכח של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, הבטיחו הערב (שני) את חזרתם לליגה הבכירה לאחר ניצחון 2:4 על הפועל ירושלים בטדי.

פתח תקוה קיוותה להבטיח עלייה כבר לפני שבועיים, אך למרות שהשיגה שני ניצחונות בדרבי של אם המושבות בשבוע שעבר, התוצאות האחרות שיחקו לרעתה. עכשיו, אין דבר שיוכל למנוע ממנה את העלייה המיוחלת. תומר אלבז נגח את השער הראשון של פתח תקוה בדקה ה-27, דני פרדה הכפיל עם כדור מדויק מ-18 מטרים בדקה ה-49, עידן שריקי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-81, ועומר גולן סגר עניין בדקה ה-90. אופיר עזו (63) ומעוז סמיה (87) רק צימקו להפועל ירושלים.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ושוב איתכם. משה סיני אחרי כמה שמפניות/קובי אליהו

מאמן פתח תקוה משה סיני ראה את שחקניו מתיזים עליו שמפניה בסיום, ואמר: "אני שמח בשביל הקבוצה הזאת, בשביל האוהדים. עשינו עונה נפלאה וטובה. אני מאושר. מתחילת העונה היה לנו כאן בסיס טוב. ידענו שתוך עבודה קשה נוכל להתברג בצמרת. השחקנים שהצטרפו אלינו בחלון ההעברות הוסיפו לנו המון. זו שמחה של כל העונה".

לגבי עומר גולן: "הוא לא רק ספורטאי, הוא גבר. הוא אחד שאפשר לצאת איתו למלחמה".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הצטרף לחגיגות על כר הדשא: "באתי בתור אוהד מכבי פתח תקוה, כמו שאני בא למשחקים שלהם בדרך כלל. זו הזדמנות שלי לברך את ההנהלה, השחקנים, הצוות המקצועי, הצוות הרפואי וכל מי שהיה שותף לעלייה הזו. הם עשו את זה כמו גדולים, 10 חודשים, חזרו לליגה ואני שמח בשבילם".

מנהל הקבוצה איציק לוזון: "על החולצות כתוב ,'לעולם לא נישבר'. ירדנו ליגה בגלל אנשים מסוימים שעשו הכול שנרד ליגה, ואנחנו חוזרים על אפם וחמתם של אותם אנשים. היום הסתיימו לי 10 חודשים של סיוט מתמשך. לא נהניתי בלאומית, סבלתי מכל רגע".

עומר גולן: "אני ומשה סיני מכירים מגיל 16. אין מאמן שאני כל כך מעריך ואוהב כמוהו. אנחנו רוצים לשמוח עכשיו".

ניל אברבנל: "כיף לעלות ליגה, כיף לעשות את זה עם שחקנים כל כך איכותיים. הצוות המקצועי דחף אותנו, ההנהלה נתנה שקט. יש הרגשה שסימנו וי, אבל אני יכול להגיד שהראש כבר בעונה הבאה. עכשיו חובת ההוכחה עלינו. השחקנים הוותיקים יצרו את המרקם הקבוצתי המצוין פה".

יוסי אופיר: "זו העונה ה-16 שלי בבוגרים. באתי לכאן מאהבה, ואיך שפנו אלי לא היססתי. אני אוהב את כל האנשים פה, וזה מתוק. עשינו את זה בסטייל והוכחנו שמכבי פתח תקוה ראויה לליגת העל, החזרנו אותה למקומה הטבעי. יש לי כאן חוזה, וברור שאני ממשיך בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל חוגג עלייה עם מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
יכול לחייך. אבי לוזון/קובי אליהו

עידן שריקי, שהגיע בינואר וכבש תשעה שערים בחצי עונה, אמר: "ברגע שחתמתי, קיוותי שזה מה שיקרה. התחברתי למקום הזה, קיבלו אותי כל כך יפה ואני מאושר. הביאו אותי כדי לעזור לקבוצה לעלות ליגה, השחקנים כאן לא מתאימים ללאומית וזה מה שעשינו. יש חיבור מצוין בין המאמן והעוזר שלו לשחקנים, חדר הלבשה מאוחד ואגדה כמו מגמאדוב".

מוראד מגמאדוב הוותיק, שחזר מפרישה כדי לעזור לקבוצה, הוסיף: "אני תרמתי תרומה קטנה ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה ולחזור לליגת העל. הגעתי לגיל יחסית מבוגר, עשיתי קריירה ארוכה ואני חושב שזה מספיק. לא חושב שעשינו משהו מיוחד. העונה לא הייתה קלה, אבל יחסית יציבה. הירידה יותר כאבה לי, לא היינו צריכים לרדת. אני שמח שחזרנו. זו קבוצה של אמצע טבלה ומעלה בליגת העל, כמו שהיינו תמיד".