וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הקבוצה הקליטה את שיר האליפות

30.4.2013 / 17:26

הצהובים חברו לאתניקס לשיר הרשמי, קרויף ואוסקר השתתפו, ראדי נבחר לזמיר הטוב ביותר. גולדהאר נפגש עם רון חולדאי

צילום ועריכה: קובי אליהו

השחקנים הצהובים התפנו היום לתחילת החגיגות הרשמיות לכבוד הזכייה בתואר האליפות. השחקנים, יחד עם אנשי הצוות המקצועי, הקליטו את שיר האליפות הרשמי של המועדון יחד עם להקת אתניקס והשדר דידי הררי, באולפני ברדו ברמת גן. הררי כתב את המילים לשיר "צהוב עולה" וזאב נחמה, סולן להקת אתניקס, הלחין.

לאחר שבשלושת הימים הקודמים בילו השחקנים באולפן ההקלטות, צולם היום הקליפ הרשמי, כאשר גם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה נטלו חלק בחגיגה, יחד עם השחקנים.

שחקני מכבי תל אביב בהקלטת שיר האליפות. קובי אליהו
שחקני מכבי באולפן ההקלטות/קובי אליהו

במשאל קצר שנערך בין השחקנים, הסכימו רובם שמהראן ראדי הוא הזמיר הבכיר של הצהובים ובנוסף להצטיינותו על הדשא, הוא גם זכה לתואר המחייב והלא רשמי "זמר השנה".

השיר יוצג באופן רשמי בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב, שייערכו בכיכר רבין במוצאי שבת הקרובה, מיד לאחר משחקה הביתי של הקבוצה נגד האלופה היוצאת עירוני קרית שמונה, שייצא לדרך בשבת בבלומפילד, בשעה 17:00.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מהראן ראדי בהקלטת שיר האליפות של מכבי תל אביב. קובי אליהו
איכויות גם מחוץ למגרש. ראדי/קובי אליהו
מילות שיר האליפות של מכבי תל אביב. קובי אליהו
מילות שיר האליפות של הצהובים/קובי אליהו

גם הבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, היה בפעילות היום כאשר זכה לכבוד והתארח בלשכתו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

ראש העיר בירך את גולדהאר ואת אוהדי המועדון על הזכייה באליפות והשניים הצטלמו יחד עם צלחת האליפות האישית שקיבל הבעלים. חולדאי ביקש גם למסור בשמו את הערכתו הרבה על ההישג הספורטיבי להנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים.

השניים דנו בנוגע לשיתוף פעולה עתידי בין העירייה למועדון, כאשר ראש העיר הראה בקיאות רבה בעניינים המקצועים של הקבוצה. חולדאי אף התעניין לגבי התוכניות המקצועיות של ההנהלה והצוות לעונה הבאה ואיחל הצלחה רבה למועדון במסגרת האירופית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולדהאר וחולדאי עם צלחת האליפות האישית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully