וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של היינקס: "לבנדובסקי חתם בבאיירן מינכן"

אנריקה רייס חשף בראיון רדיו בגרמניה: "חלוץ דורטמונד ישחק עם גצה בבאיירן בעונה הבאה". עדיין אין אישור רשמי לידיעה

פחות מיממה לאחר שהדהימה והודיעה על רכישתו של מריו גצה, קשרה הנפלא של בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן סגרה ככל הנראה על החתמתו של כוכב נוסף של סגניתה. אנריקה רייס, סוכנו של יופ היינקס, מאמנה של באיירן מינכן התראיין היום לתוכנית רדיו בגרמניה והפתיע: "באיירן מינכן החתימה את מריו גצה ורוברט לבנדובסקי".

השמועות על החתמתו של לבנדובסקי החלו לצוץ כבר מהבוקר, לאחר ה-0:4 הענק של הבווארים על ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות. למרות ההצלחה המסחררת של הקבוצה העונה בכל החזיתות, פפ גווארדיולה, המאמן הספרדי שייטול את המושכות מיופ היינקס בתום העונה, ממשיך לשקוד על חיזוק הקבוצה העתידית שלו, שממשיכה להחליש את היריבה הגדולה שלה על האליפות.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
יערוק ביחד עם גצה? לבנדובסקי/רויטרס

לבנדובסקי נהנה מעונה נהדרת בדורטמונד, וכבש העונה עבורה 23 שערי ליגה ב-27 הופעות. היכולת הנהדרת שלו החלוץ הפולני, משכה את תשומת ליבה של מנצ'סטר יונייטד שחיזרה אחריו, אך באיירן הקדימה אותה.

אישור רשמי לידיעה הזו עדיין אין מצידם של שני המועדונים, אך כזה צפוי לצאת בקרוב. עדיין לא ברור כיצד ישתלב לבנדובסקי, חלוץ 9 קלאסי, בסגל שכולל כבר את מריו מנדז'וקיץ', מריו גומז וקלאודיו פיזארו, כולם חלוצים שמשחקים באותה עמדה ונהנים מעונה נהדרת, אך אלו צרות טובות לפפ גווארדיולה והצוות שלו שידריך בעונה הבאה סגל חלומי.

כאמור, לבנדובסקי צפוי להצטרף למריו גצה, חברו בדורטמונד שאתמול פורסם כי הוא חתם בשורות הבווארים תמורת 37 מיליון יורו. כעת יהיה מעניין לראות כיצד יגיבו אוהדי בורוסיה דורטמונד, שכבר שרפו בהפגנתיות את חולצתו של מריו גצה "הבוגד".

מריו גצה שחקן דורטמונד חוגג עם רוברט לבנדובסקי. רויטרס
עונה הבאה ישתפו פעולה באדום של באיירן. גצה ולבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully