וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הייתי כשיר למשחק, נצטרך לחשוב על העונה הבאה"

הפרעוש התייחס לחולשתו אחרי התבוסה: "באיירן גדולה. נתרכז בלה-ליגה". אלבס: "אם היריב טוב ממך אתה יכול רק לברכו"

פצוע? כשיר? בריא? אחרי התבוסה 4:0 לבאיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות כוכב ברצלונה ליאונל מסי התייחס ליכולתו החלשה במשחק. "עבר קצת זמן מאז ששיחקתי, ולא הרגשתי 100%, אבל בהחלט יכולתי לשחק, אני לא פצוע", אמר הפרעוש. לגבי הסיכויים הקלושים של קבוצתו להעפיל לגמר ליגת האלופות אמר מסי: "הובסנו 4:0, ויהיה קשה כי באיירן קבוצה גדולה. אנחנו ננסה להבקיע בבית ולשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. נצטרך לחשוב על העונה הבאה. אנחנו חייבים להמשיך קדימה ולזכות באליפות הליגה הספרדית".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. Christof Koepsel, GettyImages
ינסה לתת לאוהדים הרגשה טובה יותר בגומלין. מסי נשמר על ידי ריברי/GettyImages, Christof Koepsel

גם חברו של מסי לקבוצה, ג'רארד פיקה, לא היה אופטימי במיוחד בסיום. "הם היו מהירים, חזקים ושיחקו כדורגל טוב יותר", אמר פיקה, "הם עלו עלינו. כמעט בלתי אפשרי לזכות בתואר, אנחנו נצטרך לתת הכול במשחק הבא ולנצח עבור האוהדים שלנו, קבלנו רענון". משחק הגומלין בברצלונה ייערך ב-1 במאי.

אחרי המשחק היו לאנשי ברצלונה טענות על השיפוט. לטענתם השער השני של באיירן אותו הרשית מריו גומז נכבש בספק נבדל, ובגול השלישי אותו כבש אריאן רובן תומאס מולר ביצע עבירה על ג'ורדי אלבה במהלך שהוביל לשער. הקטאלנים התעלמו כמובן משתי בעיטות העונשין שהשופט לא שרק לזכות באיירן. פיקה, בכל אופן, לא תולה את ההפסד בשיפוט. "לשופט לא הייתה השפעה על התוצאה", אמר, "אנחנו לא יכולים לדבר על השיפוט, באיירן פשוט הייתה טובה יותר, כמעט בלתי אפשרי לחולל מהפך".

שוער בארסה ויקטור ואלדס צייץ לאחר המשחק: "הפסדנו לקבוצה גדולה, נתאושש הכי מהר שאפשר". גם דני אלבס כבר השלים הם ההדחה המסתמנת: "אם היריבים טובים ממך, אתה רק יכול לברך אותם. אני מוריד את הכובע בפניהם. באיירן זו הקבוצה הכי חזקה שפגשתי זה הרבה זמן".

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
יתרכז בליגה. וילאנובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully