וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "יכול להיות שזה הסגל הכי טוב שהיה לנו"

מערכת וואלה! ספורט

23.4.2013 / 6:44

מנג'ר יונייטד חגג את האליפות ה-20 של המועדון, וקבע: "הוולה של ואן פרסי - שער המאה". ההולנדי: "מגיע לנו". רוני: "פנטסטי"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד כתבה הלילה (שני) פרק נוסף בהיסטוריה המפוארת שלה, כאשר חגגה את האליפות העשרים בתולדותיה. השדים האדומים הביסו בביתם 0:3 את אסטון וילה משלושער מופלא של רובין ואן פרסי, שעל הדרך עקף את לואיס סוארס ועלה לפסגת טבלת המבקיעים בפרמיירליג.

"זה לא משנה מי הבקיע, כל עוד ניצחנו", אמר הסקורר ההולנדי הנפלא, שחגג אליפות ראשונה בקריירה המקצוענית שלו. "מהדקה הראשונה כולם שיחקו טוב. זה היה מצוין שהבקעתי כל כך מוקדם, וזה היה ניצחון נהדר עבורנו. חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן, וזו הרגשה נפלאה. יש פה קבוצה פנטסטית, עם שחקנים פנטסטית, וזה מגיע לנו". על השער השני שלו, וולה מרהיב מקצה הרחבה שבוודאי ייבחר לאחד משערי העונה, אמר ואן פרסי: "זה בהחלט אחד השערים הכי יפים שלי. הייתי צריך לתזמן את הבעיטה כמו שצריך".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי בועט מול אסטון וילה. GettyImages
"שער המאה!" ואן פרסי מניף את הרגל/GettyImages

אלכס פרגוסון, לו היתה זו אליפות מספר 13 ביונייטד, היה מחויך מאוד בסיום ואמר: "הכדורגל במחצית הראשונה היה פנטסטי. אני פשוט מאושר עבור כל השחקנים והצוות שלנו. היציבות שלנו ב-20 השנים האחרונות היתה מדהימה. המועדון הזה לעולם לא נכנע. ממאט באזבי, דרך אסון מינכן והבניה מחדש וגביע אירופה - יש לנו היסטוריה מפוארת שכל שחקן שמגיע לכאן מקבל. יכול להיות שזה הסגל הכי טוב שהיה לנו, אבל יש כאן הרבה צעירים ואנחנו עוד נשתפר. ריאן גיגס, עבורי, הוא פריק. הוא פנומנלי. אנחנו ברי מזל שיש לנו אותו ואת פול סקולס".

כשנשאל האם השער האדיר של ואן פרסי הוא שער העונה, השיב המנג'ר בלהט: "כמובן, זה היה שער המאה! זה היה מרהיב, הטכניקה עם הראש למטה, התזמון המושלם. זו היתה בעיטה מרהיבה. רובין היה ענק היום. היתה לו תקופה קצת יבשה, כמו להרבה חלוצים, אבל הוא חזר ממנה בצורה שלא תיאמן היום והיה בלתי עציר".

ווין רוני, שסיפק משחק מצוין בצל השמועות על עזיבה אפשרית בקיץ, הוסיף: "ניצחנו את המשחק במחצית הראשונה וזה היה לילה פנטסטי עבורנו. בשנה שעברה לא אהבנו להפסיד את האליפות, והעונה שמנו את עצמנו בעמדה מעולה. למנג'ר שלנו יש תשוקה מדהימה ואופי מנצח. כולנו מנסים לדבוק במנטליות הזאת. עבורי זו היתה עונה מצוינת, בשביל זה משחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים אליפות. רויטרס
איזה ערב מופלא. יונייטד חוגגת/רויטרס

קצת מספרים

* זוהי האליפות ה-13 של ריאן גיגס - כמו ארסנל, ב-127 שנותיה באנגליה.

* זוהי האליפות ה-13 גם של סר אלכס פרגוסון הגדול.

* מתוך 13 האליפויות של המנג'ר האגדי, רק שלוש (1999, 2002, 2009) הושגו באולד טראפורד.

* בשנה שעברה מנצ'סטר סיטי לקחה אליפות בשניה האחרונה. העונה, יונייטד עשתה זאת כשנותרו 21,600 שניות (או, בקיצור, ארבעה משחקים).

* מדובר באליפות ה-20 של המועדון המפואר - הכי הרבה באנגליה. אחרי יונייטד ברשימה: ליברפול (18), ארסנל (13), אברטון (9), אסטון וילה (7) וסנדרלנד (6).

מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון. רויטרס
עוד יום בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד. פרגוסון/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר יונייטד חוגגים אליפות מספר 20. AP
הגיעו לעשרים. האוהדים חוגגים/AP
שחקני מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד, מייקל קאריק. רויטרס
יום גדול גם לקאריק ופרדיננד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully