וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון ספג שריקות בוז: "אנשים עוברים את הגבול"

הישראלי התייחס לשריקות הבוז שספג מאוהדי צ'לסי: "הם כועסים על מה שאמרתי על טורס". על עתידו: "מחפש אתגר"

בעוד בממלכה עוסקים השכם וערב בשערוריה התורנית בה מעורב חלוץ ליברפול לואיס סוארס, שנשך את שחקן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ', גם יוסי בניון חווה ערב סוער ב-2:2 בין שתי הקבוצות. הקשר הישראלי של צ'לסי זכה להזדמנות נדירה יחסית בליגה, כשעלה כמחליף אצל רפא בניטס במקומו של אדן הזאר בדקה ה-78. הישראלי עלה לכר הדשא באנפילד, ששימש עבורו כאצטדיון ביתי בעבר כמובן, עת ששיחק במדי המרסיסיידרס, זכה לשריקות בוז. במשך הדקות המעטות שלו על המגרש ליבפרול הצליחה להשוות בצורה דרמטית משער של דניאל סטארידג' עמוק בתוספת הזמן.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. רויטרס
"אחפש את האתגר הבא שלי בתום העונה". בניון/רויטרס

הישראלי התייחס למשחק ולשריקות הבוז נגדו ביום שאחרי, באמצעות חשבון הטוויטר שלו. הקשר הסביר ששריקות הבוז מגיעות מאוהדי צ'לסי, שלא אהבו ראיון שהעניק בשבועות האחרונים, ובו טען כי "צ'לסי לא העניקה את הביטחון הדרוש לפרננדו טורס".

"שריקות הבוז אתמול הגיע מחלק קטן של אוהדי צ'לסי, שעושים את זה כבר במשך כמה שבועות, בגלל ראיון שהתראיינתי והתייחסתי לחברי לקבוצה פרננדו טורס", אמר. "אנשים לפעמים עוברים את הגבול והמועדון דואג לדברים הללו ומטפל בהם בדרך הנכונה".

"למרות התוצאה המאכזבת, תמיד כיף לחזור לליברפול", הוסיף בניון. "נהדר לראות את קבלת הפנים החמה מהאוהדים כאן, כמו תמיד. מה שחשוב עבורי הוא לעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה, עד שתיגמר העונה. אני מקווה שנוכל לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים בליגה ונזכה בליגה האירופית. אחר כך אחפש את האתגר הבא שלי בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully