וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן פתח את אליפות העולם בניצחון

21.4.2013 / 11:23

אלוף העולם, ששיחק רק פעם אחת מאז 2012, ניצח את מרכוס קמפבל ויפגוש ככל הנראה את קרטר בשחזור של הגמר הקודם

אליפות העולם בסנוקר יצאה לדרך בסוף השבוע בשפילד שבאנגליה, בהשתתפות 32 השחקנים הטובים בעולם. בסיבוב הראשון מתמודדים השחקנים בשיטת הטוב מ-19 משחקונים. אוסליבן, שזכה לפני שנה באליפות העולם הרביעית שלו, הפך לשחקן הראשון שהבטיח את מקומו בשמינית הגמר אחרי ניצחון 4-10 על מרכוס קמפבל הסקוטי (28 בעולם).

אוסליבן שיחק משחק רשמי אחד בלבד מאז שזכה באליפות העולם ב-2012, בעיקר בגלל שלא פתח את העונה המקצוענית אחרי שסירב לחתום על חוזה השחקנים המקצוענים. הוא ירד בדירוג העולמי למקום ה-27, והשאלה הגדולה היא האם בכושרו הנוכחי הוא יוכל להגיע לשלבים הגבוהים של אליפות העולם.

מול קמפבל, אוסליבן פתח נהדר עם כמה ברייקים של כ-80 נקודות ועלה להובלה של 2-7 בסוף הסשן הראשון של ההתמודדות. בהמשך, הוא עלה ליתרון של 2-9 אחרי ברייקים של 102 ו-90 נקודות, קמפבל עוד הספיק לנצח בשני משחקונים ברצף, עד שרוקט רוני הבטיח את ניצחונו.

הסיבוב השני של אליפות העולם יהיה ככל הנראה שחזור של הגמר מהשנה שעברה. אוסליבן ממתין כעת למנצח בין אלי קרטר (הפיינאליסט של 2012) לבן וולאסטון האנגלי, שמשתתף באליפות העולם בפעם הראשונה.

בסוף המשחק אמר אוסליבן: "לא הייתי בטוח איזו יכולת אציג ולאן יתפתח המשחק הזה, זה היה סוג של ניסוי. באופן כללי אני יכול להגיד שלא הייתי לגמרי חד, אבל זה משהו שאפשר לצפות לו כשלא משחקים שנה. זה כמו להתחרות במרתון אחרי שמתכוננים אליו רק ביום שלפני".

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully