וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נבדקת אפשרות להשאיר את אלמוג כהן

בנירנברג לא מעוניינים בשירותיו של הקשר המושאל, והאדומים מעוניינים לנצל זאת על מנת להשאירו בעונה הבאה. שחקנים ביקרו את פרדי דוד ואת ההחלטה לפתוח עם דויד רו'צלה. בן חיים: "מי שלא עומד בלחץ מקומו לא כאן"

one

אחרי ימים די שקטים בהפועל תל אביב התבוסה אמש 4:1 (שבת) לקרית שמונה שוב הביאה עמה לא מעט חששות לקראת הישורת האחרונה של הליגה והמאבק על הכרטיס לאירופה. "הייתה תחושה שכבר המקום השלישי ביד שלנו ושוב הלכנו לישון", אמר אחד משחקני הפועל לאחר המשחק. "עם הגנה כזו אסור לנו בכלל לחשוב שמשהו סגור כי כבר כמה משחקים שהיה לנו לא מעט מזל ונגד קרית שמונה הוא נגמר".

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
השחקנים לא מבינים את ההחלטות שלו. פרדי דוד/מגד גוזני

החלוץ טל בן חיים בעיקר רצה לשכוח מהמשחק בסיום: "אנחנו חייבים לשים את המשחק הזה מאחורינו כי יש משימה לפנינו, והיא לסיים את העונה במקום השלישי. המשימה הזאת מתחילה בשבת מול רמת השרון, בו אנחנו חייבים לנצח. כדורגל זה משחק שמתחיל ונגמר בלחץ. מי שלא יודע לעמוד בזה אז כנראה שמקומו לא פה בהפועל. בשביל להיות שחקן כדורגל אתה צריך לדעת להתמודד עם לחצים של קהל כמו של הפועל, שמגיע לבלומפילד ורוצה לראות קבוצה תוססת שמשחקת כדורגל יפה ומנצחת. מתחילת העונה ידענו שאירופה זו המטרה העיקרית".

"בכל העונה היינו במקום השלישי", השיב החלוץ לשאלה אם הפועל ראויה לסיים במקום השלישי. "היו שלבים שהיינו במקום השני ואפילו חלקים קטנים בהם היינו במקום הראשון, אז זה לא נכון להגיד שאנחנו לא ראויים למקום השלישי. אנחנו לא ראויים לקחת אליפות ואולי גם לא לסיים במקום השני אבל אם כל העונה לא היינו במקום הרביעי אז זה לא נכון להגיד שאנחנו לא ראויים למקום הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאור לוי שחקן עירוני קרית שמונה מול טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מאוכזב מסף השבירה הנמוך של חבריו. טל בן חיים, משמאל/מגד גוזני

מעבר לחששות, היו לא מעט עצבים אמש בהפועל בעיקר מכיוון הספסל והיציע על החלטותיו של המאמן פרדי דוד. בקבוצה ביקרו את המאמן על החילופים המאוחרים ועל העובדה שהשאיר את אלרואי כהן וחנן ממן ביציע ובעיקר כי הוא מתעקש על הכללתו של דויד רוצ'לה בהרכב: "כל השערים שקיבלנו היו ממטר וזה מראה על מרכז הגנה חלש מאוד", טען אחד השחקנים.

"אבל ככה זה שמעדיפים זרים חלשים שמסיימים את החוזים שלהם בהפועל בקיץ. יש ללא מעט אנשים פה תחושה כי ההחלטות לא מקצועיות. הגיוני שאבי נמני הסמל הצהוב הוא שמנהל את הפועל תל אביב?", אמר בהתייחס לשחקן העבר, שמשמש כסוכנו של רוצ'לה.

נראה כרגע כי הסיכויים שהמאמן יישאר הם קלושים. זאת לאור העובדה שהקבוצה לא מצליחה להתרומם מבחינת היכולת שלה והיא שוב הסתבכה במאבק על המקום השלישי והכרטיס לאירופה.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה לפני אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יישאר באדום גם בעונה הבאה? אלמוג כהן, משמאל/מגד גוזני

נבדקת אפשרות להשאיר את אלמוג כהן בעונה הבאה

בהפועל הביעו דאגה לגבי היכולת של אלמוג כהן. בקבוצה אומנם מאוד מעריכים את הקשר, אך עדיין היו רוצים לראות תרומה מקצועית גדולה יותר. בכל מקרה, בהפועל כבר בודקים את האפשרות להשאיר את הקשר גם בעונה הבאה. לכהן יש חוזה בנירנברג הגרמנית גם בעונה הבאה, אך לוואלה! ספורט נודע כי הגרמנים לא מעוניינים בשירותיו של הקשר בעונה הבאה ולכן נירנברג תנסה להשאילו לאחת מקבוצות הבונדסליגה השנייה או לכל קבוצה אחרת שתהיה מוכנה לשלם את חוזהו.

בכל מקרה, מבדיקה בגרמניה נראה כי לא רק היכולת המקצועית של כהן הביאה לכך שנירנברג לא מעוניינת בו. על פי מקורות בגרמניה באחת מאסיפות הקבוצה העונה הקשר צעק בפני כל השחקנים על מאמנו, והתלונן על העובדה שהוא לא משחק, מעשה שבמועדון הגרמני לא אהבו. בנוסף, על פי אותם מקורות אירעה תקרית נוספת ששמו של כהן נקשר בה, במהלכה לקשר ולמשפחתו הוזמנה משטרה לאחר שהשכנים התלוננו על רעש ורק בהתערבות מנהל הקבוצה הדברים הסתיימו ללא תלונה רשמית נגדו.

בגרמניה טוענים כי כל אלה, בצירוף העובדה שמבחינת השפה כהן לא התאקלם והיכולת המקצועית בחודשים האחרונים נמוכה, מביאים לכך ששירותיו של כהן לא נחוצים בעונה הבאה למרות שעל פי חוזהו אמור הקשר לחזור ביוני לאימונים בקבוצה. בהפועל ינסו לנצל את המצב הרגיש שלו במטרה להגיע להסדר עם נירנברג והקשר על תשלום חלק משכרו ואם אכן זה יקרה כהן ימשיך במדי האדומים גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully